Zarabianie na reklamach — jak nie stracić autentyczności w oczach odbiorców?

0
Zarabianie na reklamach — jak nie stracić autentyczności w oczach odbiorców?

Internet stwarza nam coraz więcej możliwości na generowanie zarobku. Coraz więcej marek zwraca się do influencerów, blogerów, Instagramowiczów i YouTuberów w celu zaproponowania płatnej współpracy. Jest to niezwykłe wyróżnienie i przełom w karierze, dlatego wielu z nich godzi się na przyjęcie pierwszej oferty. Może to być na przykład recenzja, wzmianka, współpraca nad wspólnym produktem – na przykład paletą cieni lub własną książką. Nie każda decyzja biznesowa okazuje się trafiona, tak też jest ze współpracą. Doświadczeni marketerzty mogą wykorzystać Twoją wysoką pozycję, a także stworzyć niekorzystny kontrakt. Jak tego uniknąć? Jak nie stracić autentyczności, jednocześnie reklamując produkt?

Zacznij od planu

Gdy prowadzisz własnego bloga lub kanał social media, zapewne wiesz, jak ciężko zdobyć followersów, a także jak łatwo stracić zaufanie w ich oczach. Twitter lub portale plotkarskie bardzo łatwo wyłapują wszystkie potknięcia Twoich kolegów po fachu, o czym zapewne doskonale wiesz. Jeżeli chcesz zarobić dodatkowe pieniądze pracując z domu, powinieneś stworzyć plan, którego będziesz się trzymać. Możesz tam na przykład zamieścić tematy reklam, jakie mogłyby Cię zainteresować, firmy, z którymi nie chcesz pracować, ze względu na wartości moralne i etyczne (na przykład odrzucać marki, które testują na zwierzętach) oraz rodzaj promocji odpowiadający Ci najbardziej. Mając jasną wizję tego, co chcesz i czego nie chcesz robić, łatwiej będzie Ci wybrać oferty, które są dopasowane do charakteru Twojej platformy. Nie zgadzaj się na reklamowanie produktu lub usługi w sposób, w jaki nie lubisz. Postaw firmie twarde warunki, na przykład konieczność testowania produktu przez odpowiednią ilość czasu, żeby Twoja opinia była szczera. Nie możesz godzić się na warunek w umowie, który stanowi, że możesz wypowiadać się o danej rzeczy tylko pozytywnie, gdy widzisz, że nie działa tak, jak obiecuje producent.

Uwierz w produkt

Aby wygenerować zysk z reklamy produktu lub z jego sprzedaży, należy przekonać publiczność do zakupu. Nie zrobisz tego, gdy Twoja opinia nie będzie autentyczna. Szczerość jest bardzo łatwa do zauważenia. Jeżeli decydujesz się na współpracę z marką, kieruj się tym, co znajduje się w kręgu Twoich zainteresowań. Jeżeli są to samochody, nie zaczynaj współpracy z firmą rowerową. Gdy tworzysz lookbooki, przemyśl, zanim zgodzisz się na reklamę sprzętu elektronicznego. Jeżeli istnieje grupa produktów, w którą nie wierzysz, chociażby herbaty typu fit, proteinowe napoje zastępujące posiłki czy doczepiane rzęsy – nie porywaj się na ich reklamę, nawet jeśli są oferowane spore pieniądze. Gdy nie wierzysz w daną rzecz, nie sprzedasz jej nikomu. Dobrym posunięciem będą jedynie produkty, które swoim charakterem i właściwościami odpowiadają temu, czym się zajmujesz.

Znajdź złoty środek

Jeżeli chcesz wejść w świat marketingu internetowego, musisz uważać na wiele czynników. Przede wszystkim znajdź idealny balans pomiędzy wyborem firmy, z którą chcesz współpracować oraz swoimi zasadami i innymi względami (moralnymi, etycznymi, etc.). Gdy uda Ci się połączyć wszystkie elementy, rozpoczniesz wspaniałą przygodę, która nie tylko wzbogaci Twój plecak doświadczeń, ale także taką, która pozwoli Ci zarobić na Twoich opiniach. Nie wymaga to dużo wysiłku fizycznego, jednak przydatnymi cechami będą rzetelność oraz szczerość, tak pożądane w obecnym świecie. Twoi followersi docenią Twoją pracę, nawet gdy będzie ona przynosić Ci korzyść majątkową. Nie bój się spróbować czegoś nowego!

Sprzęt dla blogerek modowych

0
Sprzęt dla blogerek modowych

Z roku na rok blogi o tematyce modowej zyskują na popularności, a ich autorki prężnie działają w internecie, zarabiając niemałe pieniądze. Ty także rozważasz założenie swojej strony? Dowiedz się, w jaki sprzęt warto zainwestować!

Na czym polega proces planowania mediów?

0
Na czym polega proces planowania mediów?

Choć wiele treści marketingowych przeniosło się do Sieci, marketingowcy nadal chętnie wykorzystują tradycyjne media. Aby jednak odpowiednio wykorzystać ich potencjał, wszystkie działania należy odpowiednio opracować. Pomaga w tym tak zwane planowanie mediów.

Czy warto otwierać sklep spożywczy w Internecie?

0
Czy warto otwierać sklep spożywczy w Internecie?

Napięty grafik i codzienne obowiązki ludzi sprawiają, że zakupy w Internecie ciągle zyskują na atrakcyjności, a rynek e-commerce dynamicznie wzrasta. Do tego obszaru należy również internetowy sklep spożywczy, który ciągle jeszcze wydaje się być nowością, jednak jest jednym z najszybciej rozwijających się pomysłów na biznes online. Pojawia się więc pytanie: czy warto otwierać sklep spożywczy w Internecie i czy jest to opłacalny interes?

Zakupy spożywcze online nadal należą do mniejszości

Najczęściej zakupów spożywczych w sieci dokonują osoby z większych miast, ponieważ głównie tam marki koncentrują swój zasięg dostaw, a najszerszą grupą kupujących są kobiety. Badania Nielsena wykazały, że 70% osób kupuje produkty spożywcze raz w miesiącu lub rzadziej. Wynika to z kilku powodów. Nigdy nie ma się pewności co do świeżości danego produktu, który w sklepie stacjonarnym można sprawdzić i ewentualnie odłożyć, dodatkowo często zamiast wybranego przez siebie produktu otrzymuje się zamienniki. Tak rzadkie zakupy spożywcze mogą być również spowodowane tym, że na dostawę trzeba poczekać, a akurat na produkty spożywcze nie zawsze poczekać można, szybciej jest zrobić to od razu i stacjonarnie. Wybierając już jednak zakupy internetowe wśród konsumentów największą popularnością cieszą się Frisco.pl oraz takie sklepy, które mają swoje stacjonarne odpowiedniki jak np. Tesco, Carrefour czy Piotr i Paweł.

Rentowność sklepu zależy od wielu czynników

Wybór sklepu przez konsumenta uwarunkowany jest szerokim asortymentem, zdjęciami produktów i przede wszystkim atrakcyjną ceną. Marża naniesiona na produkty spożywcze w sklepie online nie należy do najwyższych, a do kosztów związanych z prowadzeniem tego rodzaju biznesu należy doliczyć koszty marketingu, dostawy lub odbioru oraz technologii i zespołu potrzebnego do obsługi sklepu. Zapewnienie długofalowej opłacalności wymaga spełnienie kilku założeń. Głównym z nich jest dokładne planowanie i organizacja sklepu, ponieważ dany model biznesowy jest wyzwaniem, który dotyczy charakteru produktów spożywczych. Asortyment ten łatwo się psuje lub przeznaczony jest do szybkiej konsumpcji, więc prawidłowa organizacja logistyczna jest tu kluczowa. Łańcuch dostaw od producentów do magazynów, a następnie do klientów musi być bardzo solidnie zaplanowany, a samo dostarczanie produktów musi odbywać się w odpowiednich temperaturach.

Ludzie coraz częściej korzystają z zakupów online

Według Software House Smartbees segment ten należy do dynamicznie rozwijającego się sektora e-commerce, więc pomysł na biznes może okazać się trafiony. Szansą na polskim rynku dla e-sklepów spożywczych może być obowiązujący zakaz handlu w niedzielę, ponieważ część kupujących dokonuje zakupów spożywczych w weekendy. Czy warto więc otwierać sklep spożywczy online? Znając ryzyka z jakimi wiąże się sklep tego typu i posiadając wiedzę, jak radzić sobie z wyzwaniami w sektorze e-grocery, warto rozważyć wejście na rynek i podjąć się walki o kontrahentów w tej stale rozwijającej się branży.

Czym jest audyt użyteczności

0
Czym jest audyt użyteczności

Każdy przedsiębiorca zakładając stronę internetową dla swojego biznesu, chce aby odpowiednio funkcjonowała i spełniała określone cele. Głównym czynnikiem wpływającym na możliwość odniesienia sukcesu np. sklepu internetowego, jest wygoda użytkowników trafiających na Twoją stronę internetową. Aby wszystko mogło działać jak należy, potrzebne jest przeprowadzenie audytu UX, określenie problemu i zniwelowanie nieprawidłowości. Czym jest audyt użyteczności, na czym polega i w czym konkretnie pomaga?

Jak nagrywać swoje sportowe wyczyny – kilka przydatnych informacji

0
Jak nagrywać swoje sportowe wyczyny – kilka przydatnych informacji

Sport to Twoja pasja i chciałbyś dzielić się nią z całym światem? Dzięki współczesnej technologii możesz to robić z łatwością i przyjemnością. Wystarczy Ci kamera sportowa lub smartfon i możesz ruszać zdobywać szczyty gór, morskie fale czy bezdroża. A później podzielisz się swoimi wrażeniami w internecie.

Usprawnij komunikację swojej firmy, dzięki indywidualnie dopasowanemu systemowi CRM

0
Usprawnij komunikację swojej firmy, dzięki indywidualnie dopasowanemu systemowi CRM

Komunikacja i obsługa klienta to najważniejsze zadania, które wykonywane są zazwyczaj przez konsultantów z działu call center. Pozwalają zapewnić fachową opiekę nad klientem, przesyłać i odbierać najważniejsze informacje, zlecenia, reklamacja oraz pochwały i skargi. Za pomocą dobrych systemów obsługi klienta i systemów CRM konsultanci z łatwością budują pożądany wizerunek firmy, zaspokajają potrzeby klienta oraz dbają o dobre relacje z interesantami.

Wzorowo prowadzona i obsługiwana firma potrafi w szybkim czasie przynieść ogromne zyski. Zminimalizować procent klientów niezainteresowanych lub niezadowolonych z oferty produktów lub usług, a także szybko zwiększyć grono potencjalnych klientów. Doskonałym rozwiązaniem przekładającym się na efektywność działania firmy jest indywidualnie dopasowany CRM.

Na czym polega CRM call center?

Współcześnie wiele firm decyduje się na indywidualnie dopasowany system CRM. Tego typu konfiguracjami zajmuje się między innymi firma Systell Contact Center. Potrafi doskonale dobrać system CRM call center do potrzeb każdej firmy, niezależnie od branży. Za pomocą nowocześnie zaprogramowanego systemu firma zyskuje dowolność w budowaniu bazy klientów. Pracownicy skupiający się na obsłudze klienta mogą w prosty sposób segregować klientów, dodawać lub usuwać najważniejsze informacje odnoszące się do ich poczynań, a także przygotowywać spersonalizowane oferty. Uzyskują możliwość wpisywania notatek i bezpiecznego przechowywania dokumentów w przeznaczonym do tego repozytorium.

Usprawniony proces sprzedaży

CRM call center pozwala skutecznie usprawnić i zaprojektować cały proces sprzedaży dla Twojej firmy. Dla każdego przedsiębiorcy przygotowywany jest indywidualny projekt dostosowany do potrzeb i realiów biznesu. Uwzględnia on nieograniczone możliwości skryptera, które umożliwiają zaprojektowanie formularzy oraz służą zbieraniu danych od klientów na poszczególnych etapach sprzedaży. Ponadto wszystkie etapy sprzedaży są wyróżnione i  oznaczone statusem, który w prosty sposób pozwala Twoim konsultantom raportować lejek sprzedażowy.

Komunikacja Omnichannel

Nowocześnie zaprojektowany system CRM umożliwia konsultantom firmy prowadzenie całej komunikację z klientem prosto z systemu. Zgodnie z Twoimi potrzebami system CRM call center zostanie odpowiednio skonfigurowany, a obecne kanały komunikacji takie jak: telefon, email, chat, Facebook, formularze ze stron www i  natychmiastowe oddzwanianie staną się szybsze i efektywniejsze. Dodatkowo zyskasz możliwość kontroli i sprawdzania rozmów (nagrywanie i automatyczny zapis na karcie danego klienta).

Automatyzacja

System CRM za pomocą firmy Systell Contact Center umożliwia automatyzację sprzedaży na najwyższym poziomie. Twój konsultanci, dzięki systemowi będą mogli skupić się na najważniejszych zadaniach, a tradycyjne newslettery samodzielnie będą wysyłane do interesantów. Odpowiednio opracowane statusy systemu mogą wywoływać różne akcje np. wysyłka maila z ofertą, SMS z potwierdzeniem umówionego spotkania handlowego lub inne.

Realizacja sprzedaży i dalsza obsługa klienta

Fachowo dopasowany system CRM może być wykorzystywany przez różnych pracowników, a nie handlowców i managerów sprzedaży. Na własne życzenie możesz udostępnić swój system CRM innym jednostkom organizacyjnym w firmie np. w przygotowanym widoku Magazyn może otrzymywać zlecenia przygotowania produktów do wysyłki wraz z możliwością generowania kurierskich listów przewozowych. Ponadto wszystkie potrzebne informacje i dane zostaną zarchiwizowane w widoku karty klienta.

Animacje 3D Poznań – doskonałe rozwiązanie na reklamę nowego produktu!

0
Animacje 3D Poznań – doskonałe rozwiązanie na reklamę nowego produktu!

Stworzyłeś wyjątkowy produkt? Marzysz, aby podbił serca klientów i wybił się na czołówkę produktów najchętniej kupowanych? Zleć wykonanie jego reklamy dla profesjonalnej firmy i ciesz się zyskiem!

Nowo wprowadzane na rynek towary praktycznie nie mają zbytu bez skutecznie przeprowadzonej akcji promocyjnej i reklamy. Ich istnienie można zgłosić w rozmaity sposób, wykorzystując do tego celu Internet lub media. Reklamy w telewizji i radio są bardzo dobrym pomysłem i szybko trafiają do dużej grupy odbiorców. Prezentacja produktu w Internecie to również pozytywnie działająca reklama, która może skutkować dużą ilością klientów.

Współcześnie dużą popularnością cieszą się reklamy produktowe przeprowadzane za pomocą animacji 3D. Animacje 3D Poznań pozwalają w zjawiskowy i nietuzinkowy sposób zaprezentować każdy produkt. Działają bardzo poruszająco i rozbudzają wyobraźnię potencjalnego klienta.

Meggot – profesjonalne studio animacji 3D w Poznaniu

Animacje 3D sprawiają, że reklama staje się naprawdę wyjątkowa. Porusza i mocno działa na każdego widza. Ich wykonaniem zajmuje się do tej pory kilka studio w Polsce. Jednym z przykładów jest studio Meggot, które działa na rynku od paru lat. Zatrudnia najlepszych fachowców i specjalistów z dziedziny fotografii, grafiki, informatyki i innych powiązanych branż. Kadrę tworzą osoby stawiające na samorozwój, chętnie biorą udział w szkoleniach i próbują nowoczesnych metod.

Pracownicy oferują przeróżne animacje 3D Poznań dla dowolnego produktu. Potrafią przedstawić normalny towar w bardzo widowiskowy sposób. Oczywiście ich praca wymaga dużo czasu i poświęcenia, ale jest naprawdę godna podziwu. Zlecenie im przeprowadzenia reklamy swojego produktu to najlepsza opcja dla Ciebie!

Pracownicy studia Meggot bazują na innowacyjnych narzędziach oraz programach. Nie korzystają z popularnych szablonów i są otwarci na nowe propozycje. Samodzielnie kreują oczekiwany przez pomysłodawcę produktu wizerunek i przedstawiają go w najlepszym świetle. Nigdy nie używają gotowych szablonów, zawsze rozpoczynają pracę od zera i kierują się jedynie wskazówkami producenta zlecającego reklamę.

Animacje 3D Poznań to pewność, że otrzymasz najlepszą reklamę dla swojego towaru. Będziesz mógł mieć kontrolę nad poczynaniami pracowników i pomysłodawców reklamy. Wspólnie z nim ustalisz wszystkie szczegóły i opracujesz cele, na których Ci najbardziej zależy.

Przykłady udanych reklamy stworzonych przez pracowników studia Meggot

Agencja Meggot ma na swoim koncie liczne reklamy, które pozwoliły producentom produktów zwiększyć swoją sprzedaż nawet 5-cio krotnie! Pochwalić się mogą filmem reklamowym butli gazowej AmeriGas nano. Reklama zadziwiła ogrom widzów i odbiła się dużym zyskiem ze sprzedaży. Została przedstawiona w wirtualnej scenografii kuchni, która została opracowana z najdrobniejszymi szczegółami (animacja płomienia na kuchence gazowej).

Kolejnym efektownym dziełem agencji Meggot jest teledysk Marii Magdaleny (Justyny Steczkowskiej). Został stworzony z pomocą animacji 3D, która pozwoliła na wykreowanie kosmicznej fontanny energii.

Jeszcze innym przykładem może być reklama telewizyjna MotorShow 2015, która została przedstawiona na Międzynarodowych Targów Poznańskich. Świetny scenariusz, muzyka i wizualizacja sprawiła, że reklama została w sercach wielu widzów.

Chciałbyś móc posiadać doskonała reklamę dla swojego produktu? Zdobyć wielu zachwyconych klientów i stale poszerzać ich grono? Sprawdź agencje meggot i pobij rynek swoim towarem!

Jak wybrać dobry i tani hosting?

0
Jak wybrać dobry i tani hosting?

Wybór dobrego i taniego hostingu to zadanie, które stoi przed większością osób, chcących założyć własną stronę internetową. I choć z pozoru dobry hosting nie łączy się z niską ceną, to przy odrobinie wysiłku można obie cechy połączyć. Czytaj dalej i sprawdź, jak go wybrać.

Jedyny taki sklep z butami w Internecie – Euroobuwie

0
Jedyny taki sklep z butami w Internecie – Euroobuwie

Każdy z nas zna z pewnością takie miejsce, w Internecie, w którym bardzo chętnie kupuje różnego rodzaju przedmioty, a te dostarczane są wprost pod drzwi z wykorzystaniem kuriera. W dzisiejszym artykule chcieliśmy zaprezentować sklep obuwniczych, w którym znajdziemy ponad 2000 rodzajów obuwia przeznaczonego, dla mężczyzn, kobiet, chłopaków, dziewczynek, a nawet bardzo małych dzieci. Sklep internetowy Euroobuwie, bo to o nim mowa, jest miejscem w sieci, w którym zebrano produkty najlepszych marek na rynku, pogrupowano w kategorie i przyszykowano do sprzedaży z wykorzystaniem profesjonalnie świadczonych usług  – czego chcieć więcej?

Buty na każdą okazję i porę roku

W Euroobuwie znajdziemy m.in. buty casualowe tj. półbuty, trzewiki, botki czy mokasyny, obuwie sportowe np. buty trekkingowe, damskie buty na lato typu baleriny, klapki, japonki, męskie obuwie eleganckie, jak również bardzo pokaźną kategorię obuwia przejściowego na nieco chłodniejsze dni. Tutaj będą to m.in. sztyblety, kalosze, emu, a nawet buty trekkingowe, które z powodzeniem sprawdza się również w nieco bardziej ekstremalnych warunkach typu wycieczki górskie. Jak widać oferta sklepu Euroobuwie, jest bardzo duża, dlatego istnieje spora szansa, że uda się dotrzeć akurat do tej poszukiwanej pary. Warto zwrócić uwagę na niskie ceny, które w bardzo wielu przypadkach przełożą się na to, że będzie można sobie pozwolić nawet na zakup kilku par na różne okazje. To dobra praktyka również dlatego, że za przesyłkę płaci się tylko raz!

Kupuj ze zniżką!

Skoro jesteśmy przy kwestii oszczędzania, warto dodać, że w sklepie Euroobuwie bardzo często można wykorzystać różnego rodzaju kody rabatowe, dzięki którym zakupimy nasze przedmioty nieco taniej. Takowe przydzielane są np. lojalnym klientom, osobom, które zapiszą się na newsletter lub po prostu ze względu na konkretne święta w kalendarzu. Korzystanie z tego rodzaju kodów rabatowych jest bardzo opłacalne, szczególnie w przypadku, gdy kupujemy kilka kompletów obuwia lub wybrana para jest dosyć droga. Nie trudno się domyślić, że 10% od większej kwoty to większa oszczędność.

Niezależnie od tego, czy w poszukiwaniu zniżek, czy też nie, warto odwiedzić sklep internetowy Euroobuwie, ponieważ jest to prawdziwa skarbnica obuwia różnego typu. Znajdą się tutaj buty w różnych stylach, dla osób, które preferują bardzo elegancki wygląd, jak i tych, którzy kochają casualowe i sportowe stylizacje. W ofercie znajdują się tylko topowe marki z całego świata, które dbają o wysoką jakość swoich produktów, dlatego można mieć pewność, że każda para będzie długotrwała i funkcjonalna przez wiele lat.