Jak zaistnieć na portalu Instagram?

0
Jak zaistnieć na portalu Instagram

Istagram obecnie jest jednym z najpopularniejszych portali. Dlaczego? Ponieważ bazuje na innych założeniach niż jego kuzyn Facebook. Szybkie dodawanie zdjęć, ustawianie filtrów, które upiększają fotografie, publikowanie krótkich relacji z codziennego życia to coś, co pokochały miliardy ludzi na całym świecie.

Instagram to aplikacja, gdzie można zrobić karierę jako modelka, pokazać swoje hobby innym, albo po prostu zaistnieć jako twórca publikujący treści danej tematyce. Wystarczy znać zasady, jakie panują wśród społeczności osób, które korzystają z Instagrama. Warto je poznać, by nasze konto zostało dostrzeżone przez jak największą liczbę osób. Żeby to osiągnąć, warto postawić na spójność wizualną, dużo polubień, które wygenerują jeszcze więcej lajków i regularną aktywność na swoim koncie.

Estetyczne i spójne treści

Spójne treści na Instagramie to podstawa. Warto wybrać jeden lub kilka kolorów i tego się trzymać. Wzory można zaczerpnąć z darmowej aplikacji Canva albo zainspirować się innymi użytkownikami. Używanie takich samych szablonów do wszystkich postów to gwarancja aktrakcyjnego wizualnie profilu.

Warto, by treści na obrazach były przejrzyste i czytelne. Dłuższe wypowiedzi warto umieścić w podpisie. Do tekstu koniecznie trzeba dodać emotikony i hashtagi. To urozmaici treść i sprawi, że będzie ona łatwiejsza do ogarnięcia wzrokiem i łatwiejsza do znalezienia pomiędzy innymi podobnymi. Nie tylko plansze z tekstem powinny być podobne do siebie. Także warto pozostałe zdjęcia upiększać za pomocą tych samych filtrów. Sprawi to, że cały profil będzie prezentował się świetnie i zachęcał do subskrybcji. Konto na Instagramie ma szansę stać się popularne, gdy wyróżnia się i jego treści są przyjazne w odbiorze i wartościowe — niezależnie, czy mowa o zdjęciach, czy planszach z tekstem.

Zakup lajków – czy to dobry pomysł?

Kupowanie lajków to dobry pomysł na początek. Warto najpierw poszukać osób tworzących treści o podobnej tematyce i udzielać się na ich profilach. Istnieje szansa, że odwdzięczą się tym samym. Kolejny krok to może być zakup pakietu polubień na Instagrama. To wygląda naturalnie i sprawia, że konto staje się bardziej popularne.

Wraz z popularnością rosną zasięgi, a o to przecież chodzi. Kupując lajki, możesz sprawić, że profil dostanie potężne wsparcie i będzie zdobywał jeszcze więcej polubień i obserwatorów. To skuteczny i szybki sposób na rozwój konta na początku jego istnienia. Warto go zastosować, by dać sobie szansę na stanie się popularnym twórcą internetowym.

Kupienie lajków na stronie Tanielajki.pl nie jest trudne, a pozwala zwiększyć popularność swojego konta na Istagramie. Dodając do tego regularne publikacje ciekawych treści, można sprawić, że profil będzie rozwijał się, przyciągał internautów i dostarczał im rozrywki lub wiedzy na dany temat. Od czegoś trzeba zacząć, a taki pakiet lajków to dobra opcja na start. Wywoła on tak zwany efekt „kuli śnieżnej”, czyli liczba polubień będzie rosnąć stopniowo wraz z rozwojem konta.

Regularnie publikuj posty i relacje

Regularność publikacji to coś, co sprawia, że konta na Instagramie stają się popularne. Treści pojawiają się pod danymi hashtagami — dlatego warto dodawać je przy każdym poście. Warto ustalić sobie częstotliwość dodawania treści na Instagrama. Konto, które mało publikuje, staje się zapomniane. Wiele osób przestaje obserwować profile, które nie dostarczają wartościowych informacji i nie dodają postów zbyt często.

Regularność także warto zachowywać w publikowaniu InstaStories. Ludzie lubią je przeglądać, bo to przyjemne, szybkie i pomaga pozbyć się stresu. Można w nich pokazać, co aktualnie się robi, albo zainspirować kogoś nową książką, filmem lub potrawą. Im więcej ciekawych treści dodajemy na Istagrama, tym lepiej. Od początku warto określić swoją tematykę oraz osobiste granice tego, co publikujemy. Gdy nie chcemy pokazywać swojej twarzy, to też jest okej.

Jak budować markę osobistą na LinkedIn?

0
Jak budować markę osobistą na LinkedIn

LinkedIn to Facebook dla biznesu. Możesz szukać tam pracy lub pracowników. Budować wizerunek firmy lub osobisty. I na tym ostatnim warto się skupić. Dlaczego? LinkedIn to profesjonalne medium, które staje coraz bardziej popularne. To dobre miejsce żeby pochwalić się swoim CV, portfolio i zawodowymi osiągnięciami. W dodatku w niemałym gronie – z LinkedIn korzysta prawie 3 miliony Polaków. Zobacz jak budować skuteczną i profesjonalna markę osobistą na LinkedIn?

Zastanów się dlaczego tu jesteś

LinkedIn jest specyficznym medium społecznościowym. Nie podzielisz się tutaj zdjęciami z wakacji lub fotkami z imprezy (to znaczy możesz, ale nie jest to najlepiej postrzegane), za to możesz udostępnić swoje osiągnięcia zawodowe, pokazać certyfikat z odbytego kursu lub szkolenia. Dlatego zanim założysz LinkedIn zadaj sobie pytanie – w jakim celu to robisz. Szukasz pracy? A może chcesz wykreować markę osobistą?

I jeśli pomyślałeś o drugiej odpowiedzi, to musimy jeszcze wyjaśnić, czym marka osobista w ogóle jest. Personal branding to wszelkie aktywności, które mają na celu profesjonalną komunikację na temat:

  • siebie,
  • przebiegu kariery,
  • specjalnych umiejętności,
  • zainteresowań.

Marka osobista, jak sama nazwa wskazuje robi z nas w jakimś stopniu produkt. Jednak w pozytywnym tego słowa znaczeniu. Sprzedajemy nie tylko swoje usługi, ale także siebie jako całość. Oferujemy nasze umiejętności, doświadczenie i rozwiązania. Więcej informacji na temat marki osobistej znajdziesz tutaj https://efectownia.pl/jak-budowac-marke-osobista-na-linkedin/.

Uzupełnij profil

 

Tak jak na każdym innym portalu społecznościowym, tak i na LinkedIn tworzymy swój osobisty profil. Bardzo ważne dla kreowania marki osobistej jest podanie informacji o nas samych. Nie tylko rok urodzenia i tym podobne, ale doświadczenie zawodowe, posiadane umiejętności, odbyte kursy i ukończone studia. Ważną belką jest także miejsce na wypisanie swoich zainteresowań. W końcu człowiek, to nie tylko praca. Dodaj także zdjęcie profilowe. Pamiętaj jednak, że powinno być ono profesjonalne, a nie selfie z plaży. Jeśli nie masz zdjęcia biznesowego, to możesz wykonać je samodzielnie w domu – ustaw się na tle białej ściany, ubierz elegancką koszulę i gotowe.

Dobierz swoich odbiorców

LinkedIn rządzi się innymi prawami niż Facebook. Żeby “zaprosić kogoś do znajomych” nie musisz faktycznie tej osoby znać. Sieć kontaktów poszerza się na zasadzie pokrewnych zawodów i osób, które mogą nam coś dać – oczywiście w kwestii zawodowej. Dlatego świadomie wybieraj swoich odbiorców, ponieważ to oni będą Twoim głównym źródłem informacji. Co ciekawe za każdym razem, kiedy ktoś odwiedza Twój profil zostaniesz o tym fakcie poinformowany. Tak samo osoba, której profil Ty odwiedzisz. To także dobry i skuteczny sposób na poszerzenie grona kontaktów i dowiedzenie się kogo przyciąga Twój profil. Nie bój się tego wykorzystać. Chcesz dowiedzieć się więcej na temat budowania marki osobistej na LinkedIn? Wejdź na stronę efectownia.pl.

Certyfikowane bezpieczeństwo – znaczenie certyfikatu SSL

0
znaczenie certyfikatu SSL

Internet już dawno przestał być jedynie opcją wyszukiwania informacji w internecie. Wielu użytkowników używają sieci na co dzień zarówno w pracy, jak i prywatnie. Korzystają z bankowości elektronicznej, robią zakupy i załatwia sprawy urzędowe. Jednym z głównych zagrożeń internetu jest wyciek danych poufnych. Za pomocą certyfikatu SSL można zidentyfikować partnerów biznesowych i przesłać ważne dane w postaci zaszyfrowanej. Hosting z certyfikatem SSL znacznie zwiększa bezpieczeństwo w internecie.

Gdzie studenci kierunków humanistycznych mogą chodzić do pracy na studiach?

0
pracy na studiach

Studenckie życie rządzi się swoimi prawami. Jedno jest pewne, pieniądze zawsze są potrzebne i z tego powodu wiele osób uczęszczających na wyższe uczelnie dorabia sobie w pracy dorywczej lub na przykład na pół etatu. W jakich branżach studenci powinni szukać zatrudnienia i gdzie są szczególnie poszukiwani. Czy są prace, których warto unikać? Pytań jest naprawdę wiele i postaramy się na nie odpowiedzieć.

Na czym skupić się wybierając pracę na studiach i czego unikać?

Przede wszystkim warto spojrzeć na to z szerszej perspektywy i przeanalizować czy jest sposób na to, aby otrzymać pracę, która pozwoli nam na rozwijanie się w kierunku, na który uczęszczamy na studiach. Tak samo wygląda sprawa w każdym mieście. Nieważne, czy ktoś studiuje w Warszawie, Krakowie, Poznaniu, Toruniu, czy Olsztynie (https://www.gowork.pl/praca/olsztyn;l). Dla przykładu jeśli ktoś studiuje dziennikarstwo, filologię polską, bądź komunikację wizerunkową najlepiej by było gdyby wpierw poszukał zatrudnienia w lokalnych mediach, czy też spróbował swoich sił jako copywriter. W ten sposób zdobędzie cenne doświadczenie w pisaniu tekstów, czy też materiałów marketingowych na zlecenie, co może zaprocentować w przyszłości. Będąc na takim kierunku pracując w ten sposób można także mieć znacznie większą elastyczność w kwestii gospodarowania czasem, gdyż nie obowiązuje wtedy sztywne godziny pracy jak na przykład w gastronomii. Oczywiście zatrudnienie się jako kelner lub sprzedawca w sklepie, czy na stacji benzynowej nie jest złą alternatywą. Pensje są zadowalające, a w wypadku kelnerów pojawiają się napiwki. Minusem są sztywne godziny pracy i znacznie większe zmęczenie fizyczne.

Znaczenie wczesnego znalezienia pracy

Prawda jest taka, że im szybciej znajdziemy się na rynku pracy, tym lepiej dla nas. W ten sposób mimo młodego wieku jesteśmy w stanie spełnić kryteria dotyczące doświadczenia w branży, a także zyskujemy możliwość szybszego rozwoju kariery i otrzymania zadowalającej nas pensji. Jeśli prześpimy studia i zabierzemy się za szukanie zatrudnienia dopiero po zakończeniu nauki, to może już być za późno w porównaniu do rówieśników, którzy znacznie szybciej zaczęli pracować i w ten sposób tracimy czas, pieniądze oraz szanse na rozwój, na czym zależy każdemu ambitnemu, młodemu człowiekowi. Na szczęście nowe pokolenia są w tej kwestii niezwykle świadome i wielu zaczyna zbierać szlify w zawodzie jeszcze na etapie nauki w szkole ponadpodstawowej, co daje nadzieje na to, że w przyszłości znajdzie się wielu utalentowanych osób po kierunkach humanistycznych, które napędzą branżę dziennikarską oraz marketingową w niezwykle pozytywny sposób.

Zamienniki tuszy do drukarek HP

0
zamienniki tuszy do drukarek hp

Znalezienie idealnej drukarki, dopasowanej do swoich potrzeb jest nie lada wyzwaniem. Rynek elektroniczny oferuje nam bardzo szeroki wybór tego rodzaju urządzeń, co wcale nie ułatwia zadania. Drukarki różnią się nie tylko ceną, ale też dodatkowymi funkcjami, sposobem druku czy wielkością. Na co warto zwrócić uwagę, aby wybrać najlepszy sprzęt?

Wybieramy drukarkę – od czego zacząć?

Po podjęciu decyzji dotyczącej zakupu drukarki na samym początku musimy zdecydować, na jaką technologie druku postawimy. Mamy wiele możliwości, ale najpopularniejsza są drukarki atramentowe oraz laserowe. Czym się różnią? Drukarki atramentowe działają w oparciu o tusz – ich zaletą jest niska cena zakupu, kompaktowe wymiary, możliwość drukowania zdjęć oraz materiałów w kolorze. Za wadę można natomiast uznać wysokie koszty eksploatacji – które jednak można obniżyć, wybierając zamienniki tuszy do drukarek HP. Co więcej, tusz w drukarkach atramentowych zasycha, gdy jest nieużywany przez dłuższy czas, przez co nie nadaje się potem do użytku.

Urządzenia laserowe, wykorzystują do drukowania tonery. Są to urządzenia droższe w zakupie, jednak o wiele niższych kosztach eksploatacji. Dostarczają dobrej jakości wydruki, jednak w standardowych modelach brakuje możliwości tworzenia kolorowych grafik czy napisów. Drukarki laserowe są większe, ale wydajniejsze i szybsze w działaniu – często wybierane są do większych biur i firm, w których drukuje się dużo czarno-białych faktur. W warunkach domowych, jeżeli jedynie raz na jakiś czas potrzebujemy wydrukować kilka stron, z powodzeniem wystarczy nam drukarka atramentowa.

Oprócz drukarek laserowych i atramentowych możemy zdecydować się również na urządzenie wielofunkcyjne, czyli 3 w 1. Są to zazwyczaj duże sprzęty, które pozwalają nie tylko na drukowanie, ale też kopiowanie i skanowanie dokumentów. Na kserokopiarkę zazwyczaj decydują się większe firmy.

Na co jeszcze zwracać uwagę?

Wśród przydatnych funkcji, które posiadają drukarki lub urządzenia wielofunkcyjne, znajduje się możliwość druku dwustronnego, pozwalająca zaoszczędzać czas oraz papier. Opcja ta jest bardzo praktyczna przy tworzeniu ulotek, broszur i katalogów. Do użytecznych dodatków należy też automatyczny podajnik dokumentów oraz bezprzewodowa komunikacja urządzenia z komputerem za pomocą sieci WI-FI. Niektóre modele pozwalają na drukowanie dokumentów w różnych formatach – nie tylko standardowych A4 – oraz na papierze o różnej gramaturze. Drukarki mogą też być wyposażone w port USB oraz intuicyjny panel sterowania.

Zalety wizytówki Google Moja Firma

0
Zalety wizytówki Google Moja Firma

Jeszcze kilka lat temu prawie każda szanująca się firma posiadała papierową wizytówkę. Były podane na niej najważniejsze informacje kontaktowe i kilka zdań o firmie, lub pracowniku, który ją wręczał. Dziś wizytówki bynajmniej nie wyszły z użytku, ale przeniosły się do internetu. Tak właśnie działa wizytówka Google Moja Firma. Jest to następca papierowego przodka, jednak trochę bardziej zaawansowany. Jakie są zalety wizytówki Google Moja Firma?

Google Moja Firma – co to jest?

Google Moja Firma jest elektroniczną wizytówką, która wyświetla się w wyszukiwarce. Zawiera najważniejsze informacje o danej firmie, np. numer kontaktowy, godziny otwarcia, adres siedziby, jeśli posiada oddział stacjonarny, a nawet oferowane produkty. Wszystkie te informacje ułatwiają klientowi kontakt z twoją firmą. Ma podane je w jednym miejscu, nie musi szukać, zgadywać i się zastanawiać. Dodatkową opcją Google Moja Firma jest włączenie opcji komentowania i dodawania ocen. To z kolei jest świetnym kanałem komunikacyjnym z klientem. Dzięki temu możemy dostać informację zwrotną na temat naszych usług i produktów. W przypadku oferowania wysokiej jakości serwisu możemy uzyskać wysokie oceny, które przyciągną też potencjalnych nowych klientów.

Prowadzenie Google Moja Firma pozwala na zaistnienie w sieci. Tym sposobem Google pomaga w szybkim znalezieniu twojej firmy w wyszukiwarce. Dlaczego jest to ważne? Ponieważ badania pokazują, że ponad 98% wszystkich wyszukiwań w polskiej części Internetu dokonywanych jest właśnie w wyszukiwarce Google. Brak wizytówki powoduje, że oddajesz pole konkurencji walkowerem.

Zalety wizytówki Google Moja Firma

Prowadzenie Google Moja Firma https://efectownia.pl/prowadzenie-google-moja-firma/ to podstawa budowania wizerunku w sieci. Dzięki wizytówce możesz zdobywać nie tylko zainteresowanie, ale także zaufanie nowych klientów (tych starych z resztą też). Pamiętaj jednak, by aktualizować swoją wizytówkę i dbać o to, żeby zawierała poprawne dane. Dobrze zbudowana wizytówka Google Moja Firma pozwoli ci dotrzeć do większej ilości klientów, co przełoży się na realne zyski. Co powinna zawierać wizytówka? Oprócz podstawowych danych, takich jak adres firmy, telefon kontaktowy i godziny otwarcia warto jest określić zakres działania biznesu. Dzięki temu potencjalni klienci szukający usług z zakresu twojej branży łatwiej odnajdą twoją stronę. Po drugie dodaj zdjęcia. Fotografie mogą pokazywać produkty, które oferujesz, usługi lub pracowników. Nie zapomnij też o zachęceniu klientów do pozostawienia po sobie opinii. Jest to najlepsze źródło do uzyskania feedbacku.

Jak pozyskiwać klientów przez Internet?

0
rozwiązania marketingowe

Trudno o lepszy czas dla tytułowego zagadnienia niż pandemia. Tradycyjne formy walki o klienta w wielu branżach zostały zepchnięte na dalszy plan i nawet najwięksi sceptycy zostali postawieni przed wyborem – działanie przez sieć albo koniec działania. Jednak Sieć nie jest już tym samym, co kilkanaście lat temu. Jest zatłoczona i każdy chce tam coś sprzedać, nie brak dużych graczy i monopolistów. Do tego trzeba podążać za błyskawicznie zmieniającymi się trendami i wymaganiami, jakie stawiają użytkownicy i wyszukiwarki. Klient Internetowy jest niecierpliwy i wymagający. Należy więc działać kompleksowo i na wielu frontach jednocześnie. Dowiedz się, jak pozyskiwać klientów przez Internet!

Prosty sposób na zdobycie lajków

0
Prosty sposób na zdobycie lajków

Jeszcze kilkanaście lat temu, aby osiągnąć sukces w marketingu należało poznać jego podstawy i zasady działania w oparciu o to co głosił guru marketingu Philip Kotler. Dziś dla wielu osób wystarczającą wiedzą do marketingowego sukcesu jest sprawna obsługa konta na Instagramie.

W tym artykule przedstawimy Ci kilka porad na to jak w prosty sposób zdobyć lajki na Instagramie.

Co to jest Instagram?

Instagram jest serwisem społecznościowym powstałym w 2010 roku. Od 2012 roku jest własnością Facebooka. Oba serwisy odgrywają zasadniczą rolę w tak zwanych mediach społecznościowych, skupiających na całym świecie miliardowe społeczności.

Instagram jest młodszym bratem Fcebooka i śmiało kroczy w kierunku zajęcia dominującej roli w świecie marketingu. Dziś serwis ten jest codziennie odwiedzany przez miliony użytkowników, zamieszczających w nim ponad 100 milionów zdjęć dziennie i wykonujących ponad 4 miliardy reakcji w postaci lajków, polubień, komentarzy itp. Te proste przykłady świadczą jaka jest siła oddziaływania tego medium.

Jak działa Instagram?

Najkrócej można napisać, że jest to miejsce do zamieszczania zdjęć, krótkich treści, a od niedawna również krótkich filmików. Istotą tego działanie jest wzbudzenie zainteresowania wśród społeczności tego serwisu. Podstawowym wyznacznikiem atrakcyjności są reakcje pod zamieszczonymi postami.

Jedną z najważniejszych reakcji jest umieszczenie pod publikacją lajków. W ten sposób osoba odbierająca zamieszczony przekaz, informuje o zapoznaniu się z nim i wyrażeniu bądź nie akceptacji. Z tego faktu wynika, że im więcej pod postem będzie lajków tym samym świadczyło to będzie o jego atrakcyjności. Większość użytkowników Instagrama dąży do pozyskania jak największej ilości lajków. Warto więc poznać kilka najpopularniejszych sposobów na ich pozyskiwanie.

5 prostych sposobów na zdobycie lajków

1. Opracowanie planu działania

Każdy kto planuje działania promocyjne na Instagramie przed przystąpieniem do publikowania postów powinien opracować swój własny plan działania w dążeniu do jak największej popularności i zgodnie z tym planem rozpocząć działania.

2. Regularne dodawanie postów

Działając zgodnie z założonym planem w celach promocyjnych, powinno się w sposób regularny zamieszczać posty. Każdy ma swoją strategię, jedni zamieszczają kilka postów dziennie, inni publikacje prowadzą raz dziennie o określonej stałej godzinie itp. Ważne jest, aby regularne publikacje postów były pilnowane i prowadzone w sposób ciągły. Istotne jest to aby nie przedobrzyć i nie zawalać swojego profilu niezliczoną ilością zdjęć w jednym poście co może doprowadzić do spamowania i niechęci ze strony odbiorców.

3. Godziny dodawania postów

Co do godzin zamieszczania postów jest kilka elementów, które powinny być brane pod uwagę. Ważne jest określenie grupy odbiorców i dopasowanie godzin publikacji postów do rytmu dnia danej grupy.

W innych godzinach aktywność na Instagramie wykazują osoby pracujące na etacie, w innej młodzież szkolna, a w jeszcze innej przedsiębiorcy czy osoby bezrobotne. To jedna wytyczna, drugą należy uwzględnić w odniesieniu do branży którą się promuje lub w której się działa. Inny cykl dnia mają np. restauracje, inny budowlańcy, nauczyciele itp. Wskazane jest, aby najpierw poobserwować w jakich godzinach zamieszczają swoje posty profile zbliżone do naszego.

4. Rozważne zamieszczanie zdjęć

Zmysł wzroku jest bardzo silny i w wielu przypadkach decyduje o postrzeganiu przez ten pryzmat oglądanych obrazów. Zdjęcia powinny być dobrej jakości i możliwie najmniej podrasowane, aby nie zatracały naturalności w przekazie. Większość odbiorców bez problemu rozpoznaje zbyt wygładzone zdjęcia i niechętnie do nich podchodzi.

5. Zakup pakietów z lajkami

Zakup lajków na Instagramie to metoda bardzo skuteczna i często stosowana przez wielu internetowych celebrytów. W tym przypadku ważne jest, aby dobrze wybrać serwis proponujący taką usługę. Moderowanie profilu poprzez profesjonalne wsparcie serwisu oferującego takie rozwiązanie, zdecydowanie przyspieszy wzrost popularności na Instagramie, a co ważne da możliwość zaoszczędzenia dużej porcji czasu. Dobrym rozwiązaniem może być skorzystanie z usług serwisu Polskielajki.pl . Serwis ten gwarantuje profesjonalną obsługę z wykorzystaniem lajków pochodzących od realnych aktywnych kont instagramowych.

DHL w Opolu – szybka i bezpieczna wysyłka twojej paczki

0
dhl

DHL to jedno z przedsiębiorstw dominujących na rynku usług kurierskich. Cieszy się popularnością tak w naszym kraju, jak i na świecie. Po jego usługi sięgają m.in. mieszkańcy Opola, na którego terenie funkcjonuje aż kilkanaście punktów obsługi paczek, z czego kilka ulokowanych jest w ścisłym centrum. Zapraszamy do krótkiej lektury, w której opowiemy więcej o DHL oraz dlaczego jest to kontrahent warty zaufania.

Kurier DHL – optymalny wybór dla klientów indywidualnych i biznesowych

DHL to firma wybierana zarówno przez odbiorców indywidualnych jak i biznesowych. Do pierwszej kategorii należą przede wszystkim osoby, które kupują i sprzedają przez internet, a także wszyscy ci, którzy stają przed koniecznością wysyłki lub sprowadzenia wybranych przedmiotów z innej części kraju bądź świata. Do drugiej grupy należą przedsiębiorstwa, korporacje oraz różne inne podmioty prawne – które mniej lub bardziej regularnie nadają różnego typu paczki.

DHL jest przedsiębiorstwem o globalnym zasięgu. Z łatwością transportuje paczki do ponad 220 krajów na świecie, korzystając z rozbudowanej siatki filii, centrów przeładunkowych, centrów logicznych, punktów odbioru oraz innych stanowisk.

DHL dla biznesu – najwyższa jakość usług kurierskich

DHL jest wybierane często przez klientów biznesowych. Z czego wynika ten fakt? Odpowiedź jest prosta. DHL to jedno z najbezpieczniejszych i najbardziej wiarygodnych przedsiębiorstw kurierskich na świecie. Dysponuje własnymi liniami lotniczymi, dostosowanymi do przewożenia ładunków typu cargo. Dzięki temu, powierzając mu przesyłkę, możemy mieć pewność, że przez cała podróż będzie odpowiednio zabezpieczona oraz nie ulegnie zgubieniu.

Dotyczy to nie tylko przesyłek paczkowanych, ale również tych o mniej standardowych rozmiarach. DHL przyjmuje niemal wszystkie typy paczek – w tym także ładunki naczepowe, paletowane, a także materiały i przedmioty wymagające zapewnienia szczególnych warunków.

DHL w Opolu – czyli jak nadać paczkę szybko i sprawnie?

Najlepszym i najszybszym rozwiązaniem będzie nawiązanie kontaktu z firmą DHL za pośrednictwem strony internetowej lub telefonicznie. W trakcie składania zamówienia należy podać dokładne dane związane z paczką – jej wagę, sposób zapakowania, gabaryty, a także inne specjalne wymagania związane z jej zabezpieczeniem. Oddziały DHL w Opolu są do twojej dyspozycji w sprawie odbioru. W celu nadania paczki – najlepszym rozwiązaniem jest umówienie kuriera na konkretną godzinę w celu przekazania naszej przesyłki.

Zaletą wyboru DHL jest szeroka gama usług dodatkowych, z których korzystać mogą wszyscy klienci. Oprócz samego transportu, mamy możliwość wskazania dokładnego czasu dostawy, wyboru opcji „doręczenia do drzwi”, a w przypadku wysyłki zagranicznej – dodatkowe ubezpieczenia oraz pomoc w odprawie celnej.

Osobom, którym zależy na czasie – DHL oferuje możliwość wyboru opcji przyspieszonego czasu odbioru. Ponadto, DHL oferuje pełną transparentność jakości świadczonych usług – masz możliwość śledzenia stanu swojej przesyłki, bez względu na miejsce, w którym akurat się znajduje.

Marketing internetowy a wzrost dochodów przedsiębiorstwa

0
Marketing internetowy a wzrost dochodów przedsiębiorstwa

Każde przedsiębiorstwo czy tez marka musi bezustannie walczyć z rosnącą na rynku konkurencja, która często sprawia, że wiele firm, zwłaszcza tych nowych, jest zmuszona do ogłoszenia upadłości. Najwięcej upadłości odnotowuje się w przypadku nowych firm i przedsiębiorstw, które na rynku istnieją stosunkowo krótko. Marketing internetowy w takich przypadkach daje szerokie możliwości do tego, aby szybko, tanio i co najważniejsze skutecznie dotrzeć do jak największej liczby odbiorców, czyli potencjalnych klientów.

Marketing internetowy pozwala na samodzielne zarządzanie reklamami. W Internecie istnieje bardzo wiele sposobów na to, aby docierać ze swoją ofertą do jak największej liczby potencjalnych klientów. Ważne jest, aby budować świadomość marki wśród odbiorców oraz osób, które potencjalnie mogą zostać naszymi klientami. Wówczas grono klientów przedsiębiorstwa może poszerzyć się nie tylko o osoby z najbliższego otoczenia firmy, ale też o osoby z dalszych regionów. Ponadto warto zauważyć, że Internet ma zasięg ponadnarodowy i tym samym oferta naszego przedsiębiorstwa może dotrzeć także do osób z poza granic naszego kraju. Wszystkie działania jakie wykonujemy w Internecie powinniśmy jednak wykonywać świadomie po to, aby mieć pewność, że nasza firma zostanie dobrze odebrana przez klientów i nie ucierpi między innymi jej wizerunek. Budowanie wizerunku jest z koeli jedną z najświeższych rzeczy, jakie należy wypracowywać i to już od samego początku. Wówczas będziemy mogli liczyć na to, że nasze przedsiębiorstwo będzie znane w różnych środowiskach, a na jego temat będą krążyć bardzo pozytywne opinie.

Więcej informacji: Sprawdź, w jaki sposób wesprze Twoją firmę specjalista marketingu Michał Lembicz – sprawdź ofertę.

Marketing internetowy i nowoczesne media

Współcześnie duża część marketingu internetowego została przeniesiona do mediów społecznościowych. to tam dzieje się wiele prezentacji możliwości danej firmy oraz usług, jakie ona świadczy. Marketing internetowy ma nieograniczone możliwości i wysokie spektrum działania. Być może w przyszłości zmieni się jeszcze bardziej. Warto zauważyć, że na początku swojego istnienia marketing internetowy miał zupełnie inne formy aniżeli jest to obecnie. Marketing internetowy może być zatem sposobem na to, aby zwiększyć przychody firmy i tym samym zwiększyć swoje udziały w rynku, na początku dotyczy to zazwyczaj rynku lokalnego. Natomiast w dalszej perspektywie może być to na przykład rynek krajowy lub nawet międzynarodowy. Ważne, aby działania prowadzone w Internecie były spójne i aby ich nie przerywać. Przerwanie marketingu internetowego może oznaczać dla wielu klientów, że dana forma zakończyła już swoją działalność gospodarczą, gdyż nie widać już jej w obrębie internetowym. Tym samym działania internetowe są bardzo ważne i to nie tylko dla właścicieli przedsiębiorstwa, ale także dla jego klientów. Warto zatem korzystać z nowoczesnych rozwiązań marketingu internetowego i cieszyć się wzrastająca liczną nowych klientów, a jednocześnie dodatkowym zyskiem ze sprzedaży  swoich produktów.

ZOBACZ TEŻ

Na co zwracać uwagę podczas wybierania kancelarii radcowskiej?

Na co zwracać uwagę podczas wybierania kancelarii radcowskiej?

Kiedy poszukujemy dobrej kancelarii radcowskiej, która udzieli nam wsparcia w ważnej dla nas sprawie, warto zwrócić uwagę na kilka ważnych kwestii, które pozwolą nam...