Jak zintegrować hurtownię ze sklepem internetowym?

0
Jak zintegrować hurtownię ze sklepem internetowym

Uruchomienie nowego sklepu internetowego jest obecnie o tyle ułatwione, że można skorzystać z gotowych rozwiązań. Nie trzeba więc samodzielnie pracować nad sklepem lub zlecać tego firmom, które projektują sklep internetowy od zera. Tym samym każdy może zdecydować się na istniejące rozwiązania, co da mu możliwość uzyskania przewagi konkurencyjnej nad innymi firmami z branży.

  1. Czy integracja z dostawcami musi być skomplikowana?
  2. Jak przeprowadzić proces integracji sklepu z hurtownią?
  3. Co powinien mieć nowoczesny sklep internetowy?

Równie ważne, jak postawienie sklepu jest to, aby integracja systemów została prawidłowo wykonana. W ten sposób można na przykład łatwo aktualizować stany magazynowe, co z jednej strony przekłada się na dużą oszczędność czasu, a z drugiej daje klientom pewność, że wszystkie zamawiane produkty rzeczywiście są dostępne od ręki.

Czy integracja z dostawcami musi być skomplikowana?

Obecnie niewiele firm decyduje się na to, aby stworzyć własny magazyn, w którym będą znajdowały się fizyczne produkty. Wiąże się z tym ryzyko, że jeżeli jakieś towary się nie sprzedadzą, to na wiele lat zostaną w magazynie, co przekłada się na zamrożenie pieniędzy. Zamiast tego możesz skorzystać ze stanów dostawcy, zwłaszcza że coraz więcej hurtowni oferuje wiele różnych metod na to, aby zintegrować się z dostawcą. Dodatkowo za takie rozwiązanie jak moduł do Prestashop, który sprawia, że integracja z hurtownią jest niezwykle intuicyjna, płacisz tylko raz.

Jak przeprowadzić proces integracji sklepu z hurtownią?

Osoby, które chciałyby prowadzić nowoczesny sklep, mogą jedynie wybrać dostawców, a cały proces integracji oprzeć o gotowe moduły. W podobny sposób można zaprezentować powiązane artykuły oraz wprowadzić liczne udogodnienia dla klientów. Jest to opłacalne również dlatego, że odpowiednio dobierając integrację, można zwiększyć szansę na sprzedanie określonych produktów. Jeżeli interesuje cię integracja z dostawcami, koniecznie sprawdź popularne rozwiązania do sklepów online.

Co powinien mieć nowoczesny sklep internetowy?

Oprócz udogodnień, dzięki którym klient będzie mógł łatwo dokonać zakupu, nowy sklep powinien też wyglądać porządnie. W przeciwnym razie klienci mogą zniechęcić się do zakupów, zwłaszcza jeżeli ten sam towar znajdą u innego sprzedawcy. Dostawca powinien też zadbać o kilka różnych form płatności i wysyłki, dzięki czemu przy zawieraniu transakcji sprzedaży każdy internauta będzie mógł wybrać najwygodniejszą dla siebie opcję. Nawet jeżeli sklep ma pewne ograniczenia, to nowoczesne moduły pozwolą je wyeliminować bez ponoszenia dużych kosztów.

Masaż dostępny w każdej chwili

0
Masaż dostępny w każdej chwili

Chyba nie ma osoby, która nie lubiłaby być masowana. Szybkie tempo życia, nadmiar obowiązków i mnóstwo problemów sprawiają, że czujemy się spięci i zestresowani. Nierzadko towarzyszą nam bóle mięśni czy pleców. Natomiast masaż jest idealnym sposobem, aby się rozluźnić oraz odprężyć po ciężkim dniu. Jakie inne jego zalety można wymienić?

Masaż – zdrowie i dobre samopoczucie

Masaż korzystnie wpływa na cały organizm. Większość osób przepada za nim, ponieważ kojarzy się z relaksem oraz przyjemnością. I to prawda, że łagodzi on stres oraz zmniejsza napięcia. Dodatkowo wycisza i uspokaja myśli. Badania pokazują, że podczas masażu obniża się poziom kortyzolu, który nazywany jest hormonem stresu. Natomiast wzrasta poziom dopaminy i serotoniny, które odpowiedzialne są za nastrój i dobre samopoczucie. Uważa się, że także łagodzi bezsenność oraz poprawia jakość snu, dzięki czemu w kolejnym dniu budzisz się bardziej wypoczęty. Jednak masaż nie wpływa tylko na naszą psychikę, ale również wywiera pozytywny wpływ na aspekty fizyczne. Badania wykazują, że obniża ciśnienie krwi oraz przynosi ulgę w bólach głowy, nawet tych migrenowych. Ponadto zwiększa odporność, wpływając na aktywność białych krwinek, które stymulują organizm do zwalczania wirusów. Niektóre techniki masażu pomagają nawet w problemach trawiennych.

Ciesz się masażem na co dzień!

Zdajesz już sobie sprawę, jak wiele korzyści niesie za sobą masaż. Może jednak doszedłeś do wniosku, że nie stać Cię na regularne spotkania z masażystą? Tak naprawdę wcale nie musisz udawać się do salonów SPA czy gabinetów masażu, aby cieszyć się zaletami masażu. Poduszka masująca oraz fotel z funkcją masażu pomogą Ci zrelaksować się po ciężkim dni, niemal tak dobrze jak profesjonalny masażysta. Ich użycie jest niezwykle proste. Wystarczy usiąść wygodnie w fotelu, włączyć funkcję masażu oraz zrelaksować się. Twoje całe ciało będzie delikatnie masowane, co złagodzi ból pleców, ramion czy kończyć. To doskonałe rozwiązanie zarówno dla pracowników fizycznych, jak i biurowych. Od ciebie zależy długość oraz intensywność masażu. Korzystanie z takich gadżetów jest nie tylko proste i komfortowe, ale także bezpieczne. To dobra inwestycja w Twoje zdrowie! Codzienny masaż przed udaniem się na spoczynek pomoże Ci pozbyć się nagromadzonego stresu oraz uporczywych bólów ciała – i to bez wychodzenia na rehabilitacje. Oszczędzasz więc czas i pieniądze. Tak naprawdę, możesz korzystać z fotelu masującego nawet kilka razy dziennie – zawsze, gdy poczujesz taką potrzebę.

Konkretne przykłady optymalizacji stron internetowych

0
Konkretne przykłady optymalizacji stron internetowych

Nawet jeśli dopiero raczkujesz w świecie prowadzenia stron internetowych, pewnie zdążyłeś się już zorientować w tym, że sama dbałość o jakość strony nie wystarcza do tego, by ludzie chcieli na nią wchodzić i robili to regularnie. Bywa i tak, że ci ludzie, którzy rzeczywiście byliby zainteresowani zawartością twojego portalu, nawet nie mają szans dowiedzieć się o jego istnieniu, bo choć starasz się dbać o jego zawartość i na bieżąco ją aktualizujesz i ulepszasz, totalnie nie przejmujesz się sprawami związanymi z SEO. SEO to nic innego jak optymalizacja pod kątem internetowych wyszukiwarek. Z tego tekstu dowiesz się natomiast, na czym polega optymalizacja strony internetowej. Czekają na ciebie same konkrety i łatwe w zastosowaniu porady. Nie będziemy lać wody. Możesz więc zapisywać sobie co ciekawsze uwagi na kartce, by zaraz po zakończonym czytaniu przejść do działania i od razu zająć się swoją stroną, aby tak ją ulepszyć, by w końcu stała się ona widzialna przez wyszukiwarki (a dzięki temu również i przez Internautów).

Ekran projekcyjny na wyposażeniu szkoły – poradnik zakupowy

0
ekran

Ekrany projekcyjne to urządzenia o uniwersalnym zastosowaniu. Stosowane są w szkołach, uczelniach, pomieszczeniach konferencyjnych oraz licznych innych miejscach, gdzie pojawia się potrzeba wyświetlania treści wizualnych przed dużą liczbą odbiorców. Nadają się idealnie do wykorzystania w czasie zajęć teoretycznych i praktycznych, warsztatów, seminariów, ćwiczeń projektowych. Poniżej udzielamy porad skierowanych do osób kupujących ekran projekcyjny do szkoły. Podpowiadamy – na jakie parametry zwracać uwagę w czasie zakupu oraz po czym rozpoznać ekran użyteczny i wysokiej klasy, od jego mniej wartościowych odpowiedników.

Jak wybrać ekran projekcyjny do szkoły? Najważniejsze parametry i funkcje

Wybierając ekran projekcyjny do szkoły należy kierować się nieco innymi względami, niż w czasie wyboru urządzenia stosowanego w czasie konferencji lub w kinie domowym. Kluczowe są parametry fizyczne dostępnych urządzeń oraz dostępne funkcje związane z ich funkcjonowaniem. Zacznijmy od tych najważniejszych i najbardziej podstawowych – czyli od samego rozmiaru dostępnych ekranów.

Najpopularniejszymi formatami ekranów stosowanymi w szkole są 1:1 oraz 16:10 lub 4:3. Oba mają swoje zalety jak i wady. Ekran 1:1 pozwala na wyświetlanie niemal wszystkich rodzajów treści – animowanych, fotografii, filmów edukacyjnych, a także dużej liczby treści pisanych. Ekrany 16:10 lub 4:3 – czyli ekrany o proporcjach kinowych – również nadają się do celów edukacyjnych. Ich powierzchnia wyświetlania jest większa, co w niektórych sytuacjach może ułatwiać pracę z dużą liczbą uczniów.

Rozmiary dostępnych ekranów tworzą bardzo rozbudowane kryterium. Najmniejsze ekrany o formacie 1:1 mają krawędź o długości zaledwie 175 cm. Ekrany największe to te o proporcjach 16:9 lub 4:3 – 500×281 cm.

Ponieważ ekrany projekcyjnej to urządzenia o dużej powierzchni, należy odpowiednio wpasować je w przestrzeń sali lekcyjnej, w której będą używane. Za najwygodniejsze pod tym względem uchodzą ekrany kasetowe, które można swobodnie rozwijać gdy są potrzebne, oraz zwijać po zakończeniu pracy. Dzięki temu nie zajmują one zbyt wiele miejsca i mogą być z łatwością montowane w niemal każdym dowolnym miejscu.  

Najważniejsze funkcje w ekranach projekcyjnych

Wybierając ekran projekcyjny do szkoły, warto zwrócić uwagę nie tylko na jego parametry fizyczne, ale również na dodatkowe funkcje, które mogą zwiększyć jego przydatność. Ważny jest sposób uruchamiania ekranu – czyli jego rozwijania. Niektóre ekrany wyposażone są w elektryczne mechanizmy rozwijające, inne w mechanizmy obsługiwane ręcznie – na przykład płynnie pracującą korbę. Ponadto, niektóre ekrany mogą dodatkowo posiadać system hamowania, zapewniający ich cichą pracę w czasie rozkładania i zwijania.

Warto też zwrócić uwagę na rodzaj obudowy kasetowej oraz na materiał, z których wykonano ramowanie w danym ekranie. Solidnie wykonana, stabilna kaseta gwarantuje, że ekran nie będzie drgał w czasie wyświetlania treści wizualnych. Nawet pod wpływem wibrującego silnika lub innych fizycznych oddziaływań, ekran pozostaje nieruchomy i stabilny, cały czas gwarantując najwyższą jakość wyświetlanych treści.

Wszystkim zainteresowanych pragniemy odesłać do oferty AVpoint, w której znajdują się ekrany projekcyjne przystosowane do wykorzystania w szkołach. Sprawdź te ekrany do szkół już teraz, zaglądając na stronę internetową sklepu AVpoint.

Jak zaistnieć na portalu Instagram?

0
Jak zaistnieć na portalu Instagram

Istagram obecnie jest jednym z najpopularniejszych portali. Dlaczego? Ponieważ bazuje na innych założeniach niż jego kuzyn Facebook. Szybkie dodawanie zdjęć, ustawianie filtrów, które upiększają fotografie, publikowanie krótkich relacji z codziennego życia to coś, co pokochały miliardy ludzi na całym świecie.

Instagram to aplikacja, gdzie można zrobić karierę jako modelka, pokazać swoje hobby innym, albo po prostu zaistnieć jako twórca publikujący treści danej tematyce. Wystarczy znać zasady, jakie panują wśród społeczności osób, które korzystają z Instagrama. Warto je poznać, by nasze konto zostało dostrzeżone przez jak największą liczbę osób. Żeby to osiągnąć, warto postawić na spójność wizualną, dużo polubień, które wygenerują jeszcze więcej lajków i regularną aktywność na swoim koncie.

Estetyczne i spójne treści

Spójne treści na Instagramie to podstawa. Warto wybrać jeden lub kilka kolorów i tego się trzymać. Wzory można zaczerpnąć z darmowej aplikacji Canva albo zainspirować się innymi użytkownikami. Używanie takich samych szablonów do wszystkich postów to gwarancja aktrakcyjnego wizualnie profilu.

Warto, by treści na obrazach były przejrzyste i czytelne. Dłuższe wypowiedzi warto umieścić w podpisie. Do tekstu koniecznie trzeba dodać emotikony i hashtagi. To urozmaici treść i sprawi, że będzie ona łatwiejsza do ogarnięcia wzrokiem i łatwiejsza do znalezienia pomiędzy innymi podobnymi. Nie tylko plansze z tekstem powinny być podobne do siebie. Także warto pozostałe zdjęcia upiększać za pomocą tych samych filtrów. Sprawi to, że cały profil będzie prezentował się świetnie i zachęcał do subskrybcji. Konto na Instagramie ma szansę stać się popularne, gdy wyróżnia się i jego treści są przyjazne w odbiorze i wartościowe — niezależnie, czy mowa o zdjęciach, czy planszach z tekstem.

Zakup lajków – czy to dobry pomysł?

Kupowanie lajków to dobry pomysł na początek. Warto najpierw poszukać osób tworzących treści o podobnej tematyce i udzielać się na ich profilach. Istnieje szansa, że odwdzięczą się tym samym. Kolejny krok to może być zakup pakietu polubień na Instagrama. To wygląda naturalnie i sprawia, że konto staje się bardziej popularne.

Wraz z popularnością rosną zasięgi, a o to przecież chodzi. Kupując lajki, możesz sprawić, że profil dostanie potężne wsparcie i będzie zdobywał jeszcze więcej polubień i obserwatorów. To skuteczny i szybki sposób na rozwój konta na początku jego istnienia. Warto go zastosować, by dać sobie szansę na stanie się popularnym twórcą internetowym.

Kupienie lajków na stronie Tanielajki.pl nie jest trudne, a pozwala zwiększyć popularność swojego konta na Istagramie. Dodając do tego regularne publikacje ciekawych treści, można sprawić, że profil będzie rozwijał się, przyciągał internautów i dostarczał im rozrywki lub wiedzy na dany temat. Od czegoś trzeba zacząć, a taki pakiet lajków to dobra opcja na start. Wywoła on tak zwany efekt „kuli śnieżnej”, czyli liczba polubień będzie rosnąć stopniowo wraz z rozwojem konta.

Regularnie publikuj posty i relacje

Regularność publikacji to coś, co sprawia, że konta na Instagramie stają się popularne. Treści pojawiają się pod danymi hashtagami — dlatego warto dodawać je przy każdym poście. Warto ustalić sobie częstotliwość dodawania treści na Instagrama. Konto, które mało publikuje, staje się zapomniane. Wiele osób przestaje obserwować profile, które nie dostarczają wartościowych informacji i nie dodają postów zbyt często.

Regularność także warto zachowywać w publikowaniu InstaStories. Ludzie lubią je przeglądać, bo to przyjemne, szybkie i pomaga pozbyć się stresu. Można w nich pokazać, co aktualnie się robi, albo zainspirować kogoś nową książką, filmem lub potrawą. Im więcej ciekawych treści dodajemy na Istagrama, tym lepiej. Od początku warto określić swoją tematykę oraz osobiste granice tego, co publikujemy. Gdy nie chcemy pokazywać swojej twarzy, to też jest okej.

Jak budować markę osobistą na LinkedIn?

0
Jak budować markę osobistą na LinkedIn

LinkedIn to Facebook dla biznesu. Możesz szukać tam pracy lub pracowników. Budować wizerunek firmy lub osobisty. I na tym ostatnim warto się skupić. Dlaczego? LinkedIn to profesjonalne medium, które staje coraz bardziej popularne. To dobre miejsce żeby pochwalić się swoim CV, portfolio i zawodowymi osiągnięciami. W dodatku w niemałym gronie – z LinkedIn korzysta prawie 3 miliony Polaków. Zobacz jak budować skuteczną i profesjonalna markę osobistą na LinkedIn?

Zastanów się dlaczego tu jesteś

LinkedIn jest specyficznym medium społecznościowym. Nie podzielisz się tutaj zdjęciami z wakacji lub fotkami z imprezy (to znaczy możesz, ale nie jest to najlepiej postrzegane), za to możesz udostępnić swoje osiągnięcia zawodowe, pokazać certyfikat z odbytego kursu lub szkolenia. Dlatego zanim założysz LinkedIn zadaj sobie pytanie – w jakim celu to robisz. Szukasz pracy? A może chcesz wykreować markę osobistą?

I jeśli pomyślałeś o drugiej odpowiedzi, to musimy jeszcze wyjaśnić, czym marka osobista w ogóle jest. Personal branding to wszelkie aktywności, które mają na celu profesjonalną komunikację na temat:

  • siebie,
  • przebiegu kariery,
  • specjalnych umiejętności,
  • zainteresowań.

Marka osobista, jak sama nazwa wskazuje robi z nas w jakimś stopniu produkt. Jednak w pozytywnym tego słowa znaczeniu. Sprzedajemy nie tylko swoje usługi, ale także siebie jako całość. Oferujemy nasze umiejętności, doświadczenie i rozwiązania. Więcej informacji na temat marki osobistej znajdziesz tutaj https://efectownia.pl/jak-budowac-marke-osobista-na-linkedin/.

Uzupełnij profil

 

Tak jak na każdym innym portalu społecznościowym, tak i na LinkedIn tworzymy swój osobisty profil. Bardzo ważne dla kreowania marki osobistej jest podanie informacji o nas samych. Nie tylko rok urodzenia i tym podobne, ale doświadczenie zawodowe, posiadane umiejętności, odbyte kursy i ukończone studia. Ważną belką jest także miejsce na wypisanie swoich zainteresowań. W końcu człowiek, to nie tylko praca. Dodaj także zdjęcie profilowe. Pamiętaj jednak, że powinno być ono profesjonalne, a nie selfie z plaży. Jeśli nie masz zdjęcia biznesowego, to możesz wykonać je samodzielnie w domu – ustaw się na tle białej ściany, ubierz elegancką koszulę i gotowe.

Dobierz swoich odbiorców

LinkedIn rządzi się innymi prawami niż Facebook. Żeby “zaprosić kogoś do znajomych” nie musisz faktycznie tej osoby znać. Sieć kontaktów poszerza się na zasadzie pokrewnych zawodów i osób, które mogą nam coś dać – oczywiście w kwestii zawodowej. Dlatego świadomie wybieraj swoich odbiorców, ponieważ to oni będą Twoim głównym źródłem informacji. Co ciekawe za każdym razem, kiedy ktoś odwiedza Twój profil zostaniesz o tym fakcie poinformowany. Tak samo osoba, której profil Ty odwiedzisz. To także dobry i skuteczny sposób na poszerzenie grona kontaktów i dowiedzenie się kogo przyciąga Twój profil. Nie bój się tego wykorzystać. Chcesz dowiedzieć się więcej na temat budowania marki osobistej na LinkedIn? Wejdź na stronę efectownia.pl.

Certyfikowane bezpieczeństwo – znaczenie certyfikatu SSL

0
znaczenie certyfikatu SSL

Internet już dawno przestał być jedynie opcją wyszukiwania informacji w internecie. Wielu użytkowników używają sieci na co dzień zarówno w pracy, jak i prywatnie. Korzystają z bankowości elektronicznej, robią zakupy i załatwia sprawy urzędowe. Jednym z głównych zagrożeń internetu jest wyciek danych poufnych. Za pomocą certyfikatu SSL można zidentyfikować partnerów biznesowych i przesłać ważne dane w postaci zaszyfrowanej. Hosting z certyfikatem SSL znacznie zwiększa bezpieczeństwo w internecie.

Gdzie studenci kierunków humanistycznych mogą chodzić do pracy na studiach?

0
pracy na studiach

Studenckie życie rządzi się swoimi prawami. Jedno jest pewne, pieniądze zawsze są potrzebne i z tego powodu wiele osób uczęszczających na wyższe uczelnie dorabia sobie w pracy dorywczej lub na przykład na pół etatu. W jakich branżach studenci powinni szukać zatrudnienia i gdzie są szczególnie poszukiwani. Czy są prace, których warto unikać? Pytań jest naprawdę wiele i postaramy się na nie odpowiedzieć.

Na czym skupić się wybierając pracę na studiach i czego unikać?

Przede wszystkim warto spojrzeć na to z szerszej perspektywy i przeanalizować czy jest sposób na to, aby otrzymać pracę, która pozwoli nam na rozwijanie się w kierunku, na który uczęszczamy na studiach. Tak samo wygląda sprawa w każdym mieście. Nieważne, czy ktoś studiuje w Warszawie, Krakowie, Poznaniu, Toruniu, czy Olsztynie (https://www.gowork.pl/praca/olsztyn;l). Dla przykładu jeśli ktoś studiuje dziennikarstwo, filologię polską, bądź komunikację wizerunkową najlepiej by było gdyby wpierw poszukał zatrudnienia w lokalnych mediach, czy też spróbował swoich sił jako copywriter. W ten sposób zdobędzie cenne doświadczenie w pisaniu tekstów, czy też materiałów marketingowych na zlecenie, co może zaprocentować w przyszłości. Będąc na takim kierunku pracując w ten sposób można także mieć znacznie większą elastyczność w kwestii gospodarowania czasem, gdyż nie obowiązuje wtedy sztywne godziny pracy jak na przykład w gastronomii. Oczywiście zatrudnienie się jako kelner lub sprzedawca w sklepie, czy na stacji benzynowej nie jest złą alternatywą. Pensje są zadowalające, a w wypadku kelnerów pojawiają się napiwki. Minusem są sztywne godziny pracy i znacznie większe zmęczenie fizyczne.

Znaczenie wczesnego znalezienia pracy

Prawda jest taka, że im szybciej znajdziemy się na rynku pracy, tym lepiej dla nas. W ten sposób mimo młodego wieku jesteśmy w stanie spełnić kryteria dotyczące doświadczenia w branży, a także zyskujemy możliwość szybszego rozwoju kariery i otrzymania zadowalającej nas pensji. Jeśli prześpimy studia i zabierzemy się za szukanie zatrudnienia dopiero po zakończeniu nauki, to może już być za późno w porównaniu do rówieśników, którzy znacznie szybciej zaczęli pracować i w ten sposób tracimy czas, pieniądze oraz szanse na rozwój, na czym zależy każdemu ambitnemu, młodemu człowiekowi. Na szczęście nowe pokolenia są w tej kwestii niezwykle świadome i wielu zaczyna zbierać szlify w zawodzie jeszcze na etapie nauki w szkole ponadpodstawowej, co daje nadzieje na to, że w przyszłości znajdzie się wielu utalentowanych osób po kierunkach humanistycznych, które napędzą branżę dziennikarską oraz marketingową w niezwykle pozytywny sposób.

Zamienniki tuszy do drukarek HP

0
zamienniki tuszy do drukarek hp

Znalezienie idealnej drukarki, dopasowanej do swoich potrzeb jest nie lada wyzwaniem. Rynek elektroniczny oferuje nam bardzo szeroki wybór tego rodzaju urządzeń, co wcale nie ułatwia zadania. Drukarki różnią się nie tylko ceną, ale też dodatkowymi funkcjami, sposobem druku czy wielkością. Na co warto zwrócić uwagę, aby wybrać najlepszy sprzęt?

Wybieramy drukarkę – od czego zacząć?

Po podjęciu decyzji dotyczącej zakupu drukarki na samym początku musimy zdecydować, na jaką technologie druku postawimy. Mamy wiele możliwości, ale najpopularniejsza są drukarki atramentowe oraz laserowe. Czym się różnią? Drukarki atramentowe działają w oparciu o tusz – ich zaletą jest niska cena zakupu, kompaktowe wymiary, możliwość drukowania zdjęć oraz materiałów w kolorze. Za wadę można natomiast uznać wysokie koszty eksploatacji – które jednak można obniżyć, wybierając zamienniki tuszy do drukarek HP. Co więcej, tusz w drukarkach atramentowych zasycha, gdy jest nieużywany przez dłuższy czas, przez co nie nadaje się potem do użytku.

Urządzenia laserowe, wykorzystują do drukowania tonery. Są to urządzenia droższe w zakupie, jednak o wiele niższych kosztach eksploatacji. Dostarczają dobrej jakości wydruki, jednak w standardowych modelach brakuje możliwości tworzenia kolorowych grafik czy napisów. Drukarki laserowe są większe, ale wydajniejsze i szybsze w działaniu – często wybierane są do większych biur i firm, w których drukuje się dużo czarno-białych faktur. W warunkach domowych, jeżeli jedynie raz na jakiś czas potrzebujemy wydrukować kilka stron, z powodzeniem wystarczy nam drukarka atramentowa.

Oprócz drukarek laserowych i atramentowych możemy zdecydować się również na urządzenie wielofunkcyjne, czyli 3 w 1. Są to zazwyczaj duże sprzęty, które pozwalają nie tylko na drukowanie, ale też kopiowanie i skanowanie dokumentów. Na kserokopiarkę zazwyczaj decydują się większe firmy.

Na co jeszcze zwracać uwagę?

Wśród przydatnych funkcji, które posiadają drukarki lub urządzenia wielofunkcyjne, znajduje się możliwość druku dwustronnego, pozwalająca zaoszczędzać czas oraz papier. Opcja ta jest bardzo praktyczna przy tworzeniu ulotek, broszur i katalogów. Do użytecznych dodatków należy też automatyczny podajnik dokumentów oraz bezprzewodowa komunikacja urządzenia z komputerem za pomocą sieci WI-FI. Niektóre modele pozwalają na drukowanie dokumentów w różnych formatach – nie tylko standardowych A4 – oraz na papierze o różnej gramaturze. Drukarki mogą też być wyposażone w port USB oraz intuicyjny panel sterowania.

Zalety wizytówki Google Moja Firma

0
Zalety wizytówki Google Moja Firma

Jeszcze kilka lat temu prawie każda szanująca się firma posiadała papierową wizytówkę. Były podane na niej najważniejsze informacje kontaktowe i kilka zdań o firmie, lub pracowniku, który ją wręczał. Dziś wizytówki bynajmniej nie wyszły z użytku, ale przeniosły się do internetu. Tak właśnie działa wizytówka Google Moja Firma. Jest to następca papierowego przodka, jednak trochę bardziej zaawansowany. Jakie są zalety wizytówki Google Moja Firma?

Google Moja Firma – co to jest?

Google Moja Firma jest elektroniczną wizytówką, która wyświetla się w wyszukiwarce. Zawiera najważniejsze informacje o danej firmie, np. numer kontaktowy, godziny otwarcia, adres siedziby, jeśli posiada oddział stacjonarny, a nawet oferowane produkty. Wszystkie te informacje ułatwiają klientowi kontakt z twoją firmą. Ma podane je w jednym miejscu, nie musi szukać, zgadywać i się zastanawiać. Dodatkową opcją Google Moja Firma jest włączenie opcji komentowania i dodawania ocen. To z kolei jest świetnym kanałem komunikacyjnym z klientem. Dzięki temu możemy dostać informację zwrotną na temat naszych usług i produktów. W przypadku oferowania wysokiej jakości serwisu możemy uzyskać wysokie oceny, które przyciągną też potencjalnych nowych klientów.

Prowadzenie Google Moja Firma pozwala na zaistnienie w sieci. Tym sposobem Google pomaga w szybkim znalezieniu twojej firmy w wyszukiwarce. Dlaczego jest to ważne? Ponieważ badania pokazują, że ponad 98% wszystkich wyszukiwań w polskiej części Internetu dokonywanych jest właśnie w wyszukiwarce Google. Brak wizytówki powoduje, że oddajesz pole konkurencji walkowerem.

Zalety wizytówki Google Moja Firma

Prowadzenie Google Moja Firma https://efectownia.pl/prowadzenie-google-moja-firma/ to podstawa budowania wizerunku w sieci. Dzięki wizytówce możesz zdobywać nie tylko zainteresowanie, ale także zaufanie nowych klientów (tych starych z resztą też). Pamiętaj jednak, by aktualizować swoją wizytówkę i dbać o to, żeby zawierała poprawne dane. Dobrze zbudowana wizytówka Google Moja Firma pozwoli ci dotrzeć do większej ilości klientów, co przełoży się na realne zyski. Co powinna zawierać wizytówka? Oprócz podstawowych danych, takich jak adres firmy, telefon kontaktowy i godziny otwarcia warto jest określić zakres działania biznesu. Dzięki temu potencjalni klienci szukający usług z zakresu twojej branży łatwiej odnajdą twoją stronę. Po drugie dodaj zdjęcia. Fotografie mogą pokazywać produkty, które oferujesz, usługi lub pracowników. Nie zapomnij też o zachęceniu klientów do pozostawienia po sobie opinii. Jest to najlepsze źródło do uzyskania feedbacku.

ZOBACZ TEŻ

Jak wybrać dobry i tani hosting?

Jak wybrać dobry i tani hosting?

Wybór dobrego i taniego hostingu to zadanie, które stoi przed większością osób, chcących założyć własną stronę internetową. I choć z pozoru dobry hosting nie...