Pisanie bloga to fajny sposób na pochwalenie się światu swoimi umiejętnościami pisania, zainteresowaniami bądź hobby. Obecnie w internecie znajdziemy bardzo wiele blogów z przeróżnych kategorii. Tak naprawdę każdy może dzisiaj założyć bloga i pisać czy jak to się mówi blogować. Wystarczy tylko robić to w sposób na tyle ciekawy by ktoś chciał to czytać i odwiedzać naszego bloga.

Zarabiaj na blogu z Whitepress

Bloga możemy założyć na bezpłatnych platformach i trwa to od kilku do kilkunastu minut. Jeśli mamy już jakąś treść na blogu i publikujemy regularnie, a czytelnicy chętnie do nas zaglądają to możemy pomyśleć o zarabianiu na blogu.

Sposobów na dorobienie na pisaniu bloga jest parę od najprostszych takich jak wyświetlanie reklamy na łamach bloga poprzez pisanie artykułów sponsorowanych dla klientów. Wyświetlanie reklam jest dozwolone również na bezpłatnych platformach do blogowania dlatego możemy zarabiać bez żadnego wkładu własnego. Możemy osobiście szukać reklamodawców, a czasami reklamodawcy zgłaszają się sami do nas. Rozliczanie za wyświetlanie reklamy może być na dwa sposoby.

Pierwszy to taki, w którym reklamodawca płaci nam za ilość kliknięć w jego reklamę, a drugi za okres wyświetlania reklamy. Na przykład reklamodawca zapłaci nam sto złotych za to, że będziemy wyświetlać jego banner reklamowy na łamach naszego bloga. Oczywiście możemy również sami szukać potencjalnych reklamodawców jednak warto pamiętać, że na blogu musi być ruch. Podobnie jak w przypadku reklamy na ulicy.

Nikt nie będzie chciał reklamować się na przedmieściach skoro będzie mógł mieć banner w centrum miasta. Chcesz zarabiać to zadbaj o treść i jakość bloga, a reklamodawcy zgłoszą się sami. Drugi sposób to pisanie artykułów sponsorowanych.

Jeśli piszemy na blogu o motoryzacji to istnieje duże prawdopodobieństwo, że ktoś poprosi nas o recenzję na przykład nowego na ryku płynu do spryskiwaczy albo lewarka bądź kluczy samochodowych. Oczywiście im nasz blog porusza więcej tematów tym większe prawdopodobieństwo, że zgłosi się więcej reklamodawców jednak pamiętajmy, że co za dużo to nie zdrowo. Jeśli blog będzie o wszystkim to istnieje duża szansa, że o niczym. Nie można być ekspertem we wszystkim.

Istnieje natomiast parę dziedzin, które można łączyć nie tracąc czytelnika, a zyskując dodatkowego reklamodawcę. Na przykład blog motoryzacyjny może też poruszać tematy związane z majsterkowaniem, a blog kulinarny temat związane ze sprzętem agd czy poradami dotyczącymi sprzątania wnętrz i tak dalej. Ważne by tematy, które łączymy pasowały do siebie w naturalny sposób nic na siłę.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here