Usprawnij komunikację swojej firmy, dzięki indywidualnie dopasowanemu systemowi CRM

Komunikacja i obsługa klienta to najważniejsze zadania, które wykonywane są zazwyczaj przez konsultantów z działu call center. Pozwalają zapewnić fachową opiekę nad klientem, przesyłać i odbierać najważniejsze informacje, zlecenia, reklamacja oraz pochwały i skargi. Za pomocą dobrych systemów obsługi klienta i systemów CRM konsultanci z łatwością budują pożądany wizerunek firmy, zaspokajają potrzeby klienta oraz dbają o dobre relacje z interesantami.

Wzorowo prowadzona i obsługiwana firma potrafi w szybkim czasie przynieść ogromne zyski. Zminimalizować procent klientów niezainteresowanych lub niezadowolonych z oferty produktów lub usług, a także szybko zwiększyć grono potencjalnych klientów. Doskonałym rozwiązaniem przekładającym się na efektywność działania firmy jest indywidualnie dopasowany CRM.

Na czym polega CRM call center?

Współcześnie wiele firm decyduje się na indywidualnie dopasowany system CRM. Tego typu konfiguracjami zajmuje się między innymi firma Systell Contact Center. Potrafi doskonale dobrać system CRM call center do potrzeb każdej firmy, niezależnie od branży. Za pomocą nowocześnie zaprogramowanego systemu firma zyskuje dowolność w budowaniu bazy klientów. Pracownicy skupiający się na obsłudze klienta mogą w prosty sposób segregować klientów, dodawać lub usuwać najważniejsze informacje odnoszące się do ich poczynań, a także przygotowywać spersonalizowane oferty. Uzyskują możliwość wpisywania notatek i bezpiecznego przechowywania dokumentów w przeznaczonym do tego repozytorium.

Usprawniony proces sprzedaży

CRM call center pozwala skutecznie usprawnić i zaprojektować cały proces sprzedaży dla Twojej firmy. Dla każdego przedsiębiorcy przygotowywany jest indywidualny projekt dostosowany do potrzeb i realiów biznesu. Uwzględnia on nieograniczone możliwości skryptera, które umożliwiają zaprojektowanie formularzy oraz służą zbieraniu danych od klientów na poszczególnych etapach sprzedaży. Ponadto wszystkie etapy sprzedaży są wyróżnione i  oznaczone statusem, który w prosty sposób pozwala Twoim konsultantom raportować lejek sprzedażowy.

Komunikacja Omnichannel

Nowocześnie zaprojektowany system CRM umożliwia konsultantom firmy prowadzenie całej komunikację z klientem prosto z systemu. Zgodnie z Twoimi potrzebami system CRM call center zostanie odpowiednio skonfigurowany, a obecne kanały komunikacji takie jak: telefon, email, chat, Facebook, formularze ze stron www i  natychmiastowe oddzwanianie staną się szybsze i efektywniejsze. Dodatkowo zyskasz możliwość kontroli i sprawdzania rozmów (nagrywanie i automatyczny zapis na karcie danego klienta).

Automatyzacja

System CRM za pomocą firmy Systell Contact Center umożliwia automatyzację sprzedaży na najwyższym poziomie. Twój konsultanci, dzięki systemowi będą mogli skupić się na najważniejszych zadaniach, a tradycyjne newslettery samodzielnie będą wysyłane do interesantów. Odpowiednio opracowane statusy systemu mogą wywoływać różne akcje np. wysyłka maila z ofertą, SMS z potwierdzeniem umówionego spotkania handlowego lub inne.

Realizacja sprzedaży i dalsza obsługa klienta

Fachowo dopasowany system CRM może być wykorzystywany przez różnych pracowników, a nie handlowców i managerów sprzedaży. Na własne życzenie możesz udostępnić swój system CRM innym jednostkom organizacyjnym w firmie np. w przygotowanym widoku Magazyn może otrzymywać zlecenia przygotowania produktów do wysyłki wraz z możliwością generowania kurierskich listów przewozowych. Ponadto wszystkie potrzebne informacje i dane zostaną zarchiwizowane w widoku karty klienta.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here