Czy jesteś pewien, że Twoja witryna została poprawie stworzona, a Ty dbasz o odpowiednie prowadzenie jej? Czy wiesz, co jest pierwszą oznaką, iż wcale tak nie jest? Brak ruchu na stronie! To także jedna z najbardziej niepożądanych konsekwencji pojawienia się błędów w serwisie. Warto, żebyś spojrzał na niego krytycznym okiem odbiorcy, bo to właśnie on decyduje o powodzeniu Twojej witryny.
Jeśli chcesz zadbać o to, aby internauci chętnie odwiedzali Twoją stronę, powinieneś wystrzegać się kilku błędów – gwarantujemy Ci, że te, które wymienimy, są popełniane najczęściej, a co za tym idzie, najbardziej irytują potencjalnych Klientów!
Wolne wczytywanie się zawartości witryny
To pierwszy, ale jeden z najważniejszych czynników, decydujących o powodzenia Twojego serwisu. Co więcej – to także jeden z elementów, który wpływa na Twoją pozycję w Google! Zbyt długi czas oczekiwania na wyświetlenie pełnej wersji witryny, szczególnie na urządzeniach mobilnych, sprawia, że większość użytkowników porzuca stronę – i to po pierwszych 3 sekundach!
Brak aktualizacji treści i layoutu
Jeśli nie dodajesz nowych wpisów lub nie dbasz o to, aby materiały na Twojej stronie były zgodne z tym, co dzieje się w Twojej firmie, popełniasz kolejny błąd. Twój potencjalny Klient zwraca szczególną uwagę na te aspekty. Dzięki nim możesz albo zyskać jego zaufanie lub też sprawić, że zwątpi on w Twój profesjonalizm.
Niedostosowanie strony do urządzeń mobilnych
Coraz większa liczba osób korzysta z tabletów i smartfonów po to, aby zdobyć informacje o firmie czy nawet dokonać transakcji. Wielu nowych odwiedzających Twoją stronę bardzo szybko zrezygnuje z dalszego przeglądania jej, gdy zorientuje się, jak trudno będzie mu poruszać się po niej na mobilnej wersji. W ten sposób stracisz potencjalnych Klientów, co znacznie zmniejszy ruch na swoim serwisie.
Brak przycisków CTA
Jeśli chcesz, aby użytkownicy, który przeglądają Twoją stronę wykonali konkretną akcję, nie możesz zapomnieć o umieszczeniu przycisków Call To Action, czyli zawołań do działania. Bez nich nie zbierzesz listy mailingowej, wypełnionych formularzy czy nowych kontaktów.
Brak odnośników do profili w Social Media
Istotą prowadzenia profili w mediach społecznościowych jest zwiększenie zaufania potencjalnych Klientów do Twojej firmy i produktów. Jeśli jednak nie umieszczasz informacji z linkami do nich na swojej stronie, zadaj sobie pytanie, po co je w ogóle posiadasz? Wielu użytkowników chce poznać Twoją działalność z tej „ludzkiej strony”. Nie odbieraj im na to szansy!
Co da Ci gwarancję, że Twoja strona nie posiada tego typu błędów? Audyt SEO oraz optymalizacja, przeprowadzona przez specjalistów z agencji marketingu internetowego. Wybierz zaufaną firmę –
jedną z nich jest wieloletni Partner Google, Alte Media https://www.altemedia.pl/audyt-i-optymalizacja-stron. Skontaktuj się z nimi, a oni sprawią, że wartościowy ruch na Twojej witrynie zwiększy się!