Postaw na skuteczną reklamę w dobie kryzysu

0
Reklama SMS

Sytuacja, w jakiej obecnie znajduje się wiele firm i przedsiębiorców wymaga elastyczności oraz pomysłowości. Coraz więcej osób przenosi swoje biura do domów oraz rozpoczyna pracę zdalną. Firmy natomiast przenoszą się do Internetu, bo to niekiedy jedyna możliwość na zachowanie ciągłości trwania biznesu. Jak w tych niepewnych czasach zadbać o komunikacje z potencjalnymi klientami?

Geotargetowanie SMS – czym jest?

Wiadomość MMS lub SMS geotargetowana to usługa, która pozwala na wysłanie informacji do osób, które znajdują się w zasięgu kilkuset metrów od danego miejsca – na przykład sklepu, biura lub galerii handlowej. Rozwiązanie to stosuje się w celu poinformowania potencjalnych klientów o nadchodzących promocjach, o zmianach w godzinach działania sklepu lub ważnych wydarzeniach, odbywających się na terenie miasta. Pozwala ono na przedstawienie oferty osobom, które nie znajdują się w bazie naszych kontaktów. Jak podają statystyki, wiadomości takie odczytywane są w 80- 95%, co czyni je wyjątkowo skutecznym sposobem na dotarcie do innych. Obserwowane reakcje są błyskawiczne, a niekiedy specjalne narzędzia pozwalają na zbudowanie profilu danych osób, na podstawie filtrów i tagów – uwzględniając takie informacje jak zainteresowania, wiek, płeć czy adres.

Skuteczna reklama SMS

Według statystyk w roku 2018 odnotowano aż 3,7 miliardów użytkowników posiadających urządzenia mobilne – potencjał ten warto wykorzystać również w celach marketingowych. Chociaż SMS jako sposób na komunikacje wykorzystywany jest już od ponad 20 lat, prowadzenie za jego pomocą kampanii marketingowych jest nowością – jak się jednak okazuje bardzo skuteczną nowością. Według innych badań, aż 71% osób, które otrzymały wiadomość tekstową na swój telefon, zostało zmotywowanych do poszukania więcej informacji. Dlaczego tak się dzieje? Porównując liczbę otrzymywanych reklam w formie SMS z reklamami w formie email-ów wyraźnie widać, że tych drugich jest zdecydowanie więcej. Ludzie więc ignorują nieznajome listy elektroniczne, natomiast reklama SMS wydaje im się bardziej indywidualna i wzbudza większe zainteresowanie.

Aby jednak osiągnąć sukces w tej dziedzinie, warto wziąć pod uwagę wiele czynników – między innymi czas wysłania wiadomości. Doskonałym przykładem jest tutaj sieć znanych w kraju perfumerii, która wysłała wiadomości z ofertą na perfumy w dni poprzedzające Walentynki – a dokładnie, w piątkowe popołudnie. Jaki był tego skutek? Jeszcze tego samego dnia w sklepach pojawiły się tłumy klientów. Ty również chcesz skutecznie reklamować swoje produkty za pomocą SMS? Skorzystaj z firm, które oferują swoją pomoc, między innymi „Marketing Relacji”.

Kredyt kupiecki – wszystko co należy o nim wiedzieć

0
kredyt kupiecki

Kredyt kupiecki jest rozwiązanie zarówno dla małych jak i średnich przedsiębiorstw, a w szczególności tych, które dopiero rozpoczynają swoją przygodę w biznesie. Będzie miał on rządowe zabezpieczenie. Związane jest to z efektem ustawy, która przeszła już przez Sejm i Senat, a teraz czeka na podpis prezydenta RP. O jakiej pomocy mowa? Chodzi tutaj o ustawę zabezpieczającą kredyty kupieckie dla przedsiębiorców. Została ona przygotowana przez Ministerstwo Rozwoju. Jakie są jej zabezpieczenia? Kogo dotyczy? Przekonajmy się!  

Przeczytaj też: https://www.ipo.pl/kredyt-kupiecki-nowe-przepisy-ktore-je-zabezpiecza/ 

Ubezpieczenie i zabezpieczenie kredytu kupieckiego

Ustawa o wsparciu rynku ubezpieczeń należności handlowych w związku z przeciwdziałaniem skutkom gospodarczym COVID-19 daje możliwość podjęcia przez rząd uchwały dotyczącej programu wsparcia rynku ubezpieczeń należności handlowych. Wiceminister Rozwoju Olga Semeniuk mówi:

,,JEDNYM Z KLUCZOWYCH WYZWAŃ, JAKIE STOJĄ PRZED POLSKIM RZĄDEM, JEST ZACHOWANIE PŁYNNOŚCI FINANSOWEJ POLSKICH FIRM. JEDNOCZEŚNIE W OKRESIE PO LOCKDOWN’IE, MUSIMY PRZEDE WSZYSTKIM ZADBAĆ O TO, ABY OTOCZENIE BIZNESU BYŁO W POLSCE JAK NAJBARDZIEJ PRZYJAZNE DLA PRZEDSIĘBIORCÓW. DLATEGO JUŻ DZISIAJ MUSIMY ZAPEWNIĆ POLSKIM FIRMOM NIE TYLE BEZPOŚREDNIE DOTACJE, CO SZANSE NA DALSZY DYNAMICZNY ROZWÓJ. REASEKURACJA KREDYTÓW KUPIECKICH JEST WŁAŚNIE TAKIM INSTRUMENTEM, KTÓRY POŚREDNIO STABILIZUJE RYNEK’’.

Kto będzie mógł skorzystać z programu wsparcia dla rynku ubezpieczeń należności handlowych?

Będą to cztery rodzaje podmiotów:

  • przedsiębiorcy, w tym osoby wykonujące działalność zawodową, prowadzący w Polsce sprzedaż towarów i usług z odroczonym terminem płatności (ok. 8 tys. firm),
  • polskich i zagraniczni kontrahenci dokonujący zakupu towarów i usług z odroczonym terminem płatności od przedsiębiorców z grupy pierwszej (ok. 200 tys. firm),
  • zakłady ubezpieczeń oferujące ubezpieczenia należności,
  • firmy faktoringowe/banki oferujące faktoring pełny.

Na czym polega ta propozycja?

Chodzi tutaj o kolejne rozwiązania, które tak jak Tarcza Antykryzysowa mają pomoc właścicielom firm w czasie epidemii COVID-19. Zakłady ubezpieczeniowe, które uprawnione są do ubezpieczenia kredytu na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, dostaną możliwość scedowania, czyli zreasekurowanie części ryzyka na Skarb Państwa w zamian za przekazanie części swojej składki ubezpieczeniowej.

Dzięki temu komercyjni ubezpieczyciele należności ograniczą swoje ryzyko związane z możliwością wzrostu liczby oraz wartości wypłacanych odszkodowań w okresie pogorszenia sytuacji gospodarczej.

Reasekuracja ubezpieczeń należności handlowych – kiedy będzie możliwa?

Reasekuracja będzie uzależniona tak naprawdę od utrzymania przyznawanych przedsiębiorcom limitów kredytowych na poziomie zbliżonym do okresu sprzed wybuchu pandemii COVID-19 w naszym kraju. Zgodnie z ustawą, reasekuracja może ona dotyczyć krajowych i eksportowych należności handlowych podmiotów ubezpieczonych przez zakłady ubezpieczeń w czasie od 1 kwietnia do 31 grudnia 2020 r.

Zobacz też: http://twojadrogasukcesu.pl/dla-kogo-korzystny-bedzie-podatek-liniowy/ 

Zarządzanie przedsiębiorstwem w czasie pandemii

0
Zarządzanie przedsiębiorstwem w czasie pandemii

Pandemia koronawirusa kompletnie zmieniła świat. Tak naprawdę, trudno znaleźć jakąkolwiek dziedzinę życia, zarówno prywatnego, jak i zawodowego, której nie dotknęła obecna sytuacja. Nie można się jednak załamywać, ale starać sobie radzić z tą nową dla wszystkich rzeczywistością. Nie inaczej jest w przypadku funkcjonowania przedsiębiorstw. Jedne ucierpiały mniej, drugie bardziej, ale praktycznie każdej firmy dotyczy ten artykuł. Mnóstwo przedsiębiorców zadaje sobie pytanie – jak zarządzać w tych czasach? Co robić, a czego unikać? Jakie podejmować decyzje? O tym w dalszej części tekstu.

Jak zarządzać zdalnie?

Jest to bardzo istotne pytanie. Warto dobrze rozplanować poszczególne elementy, aby skupiać się na konkretach, a nie męczyć się np. z problemami natury technicznej. Zdalne zarządzanie odbywa się często w sposób internetowy – na odległość. Aktualnie istnieje mnóstwo różnych komunikatorów, za pomocą których bez problemów można porozumieć się ze sobą, a także przesłać sobie potrzebne pliki. Ważną kwestią jest dbanie o międzyludzkie relacje, bo jak doskonale wiadomo, czym lepsze relacje, tym lepszy, zgrany zespół, a co za tym idzie lepsze wyniki pracy. Polecane jest częste organizowanie takich spotkań przez Internet – z kamerką i z mikrofonami, aby właśnie ludzie mieli chociaż namiastkę atmosfery w pracy, której by doświadczali w tradycyjnych warunkach. Ponadto można nawet przeorganizować godziny pracy, bo akurat pod tym względem taki model daje więcej możliwości. Pracownicy powinni mieć również jasno określony plan, według którego mają działać w tych warunkach.

System ERP – co to jest i na czym polega?

System ERP (ang. Enterprise Resource Planning) jest oprogramowaniem, dzięki któremu można szczegółowo planować zasoby przedsiębiorstwa. Co najlepsze, system ten jest zbudowany na jednej bazie danych. Oznacza to, że wszystkie elementy, typu finanse, raporty, plany dostaw, itd. znajdują się w jednym miejscu, co jest bardzo dużym ułatwieniem dla zarządzających. Korzyści tej technologii są niepodważalne. Zarządzanie firmą jest zdecydowanie prostsze i sprawniejsze. Nie ma potrzeby tracić zbędnego czasu, żeby zorientować się we wszystkich sekcjach. Tu wszystko jest łatwiejsze. Poszczególne elementy można dopasować do konkretnej firmy, co jest kolejną dogodnością. Nie trzeba się również martwić o bezpieczeństwo tego systemu. System ERP to naprawdę dobre rozwiązanie dla wielu przedsiębiorstw, zwłaszcza w czasie pandemii. Swoim obszarem obejmuje wszystkie lub kluczowe obszary funkcjonowania firmy. Gospodarka magazynowa, proces wytwarzania oraz rozliczania to te kluczowe obszary bez których firma produkcyjna sobie nie poradzi.

Jak sobie radzić finansowo?

Tutaj warto zaznaczyć, że nie ma żadnego uniwersalnego rozwiązania. Na pewno istotne jest korzystanie z różnych programów wsparcia dla firm, aczkolwiek obecne nie są z pewnością wystarczające. Istotne jest, aby szukać oszczędności, ale robić to w taki sposób, aby nie obniżać jakości swoich usług oraz nie uszczuplać kadry pracowniczej. Być może ciekawą opcją jest szukanie nowych opcji oraz innych, dotąd niestosowanych rozwiązań, które polepszą sytuacje finansową firm w tym trudnym czasie.

Łańcuch dostaw w obliczu pandemii

Pandemia mocno storpedowała łańcuch dostaw wielu przedsiębiorstw. Jednym z kluczowych elementów jest przygotowanie konkretnego, wyjaśniającego planu, odpowiadającego na pytanie, co robić w sytuacji, gdy np. z powodu zamknięcia granic nie jest wykonalne dostarczenie produktów do danego kraju. Dobrym rozwiązaniem jest także podpisanie umów nie tylko z jedną firmą odpowiadającą za dostawy, żeby nie być zależnym tylko od jednego dostawcy. To z pewnością zapewni większe bezpieczeństwo, że towary zostaną dostarczane na czas, nawet gdy jedna firma nie będzie w stanie wykonać zlecenia. Niestety, warto wziąć pod uwagę, że koszty planowania zasobów przedsiębiorstw wzrosną, albo już teraz wzrosły.

Trzeba przetrwać!

Oby to hasło motywowało do dalszego, rozsądnego zarządzania. Pandemia wreszcie minie, nic nie trwa wiecznie. A teraz firmy powinny opracowywać i wdrażać plany pozwalające im przetrwać, aby doświadczyć lepszych czasów, które oby przyszły już za niedługo.

Po co nam opisy kategorii w sklepie internetowym?

0
Po co nam opisy kategorii w sklepie internetowym

Z jednej strony opisy kategorii są swoistym punktem informacyjnym dla potencjalnych klientów, z drugiej zaś mają bardzo duży potencjał jeśli chodzi o SEO. Opis kategorii jest idealnym miejscem nie tylko po to, aby wplatać słowa kluczowe na które zamierzamy się pozycjonować, ale także zastosować wewnętrzne linkowanie. Unikalny opis kategorii pozwoli wyróżnić naszą ofertę.

Co powinny zawierać opisy kategorii?

Od czego zacząć pracę nad opisami kategorii? Otóż opisy kategorii, aby były powabne, zgrabne oraz było gdzie wkładać SEO powinny być swoista odpowiedzią na wiele zagadnień. Między innymi jakie produkty kategoria ta zawiera? Czym charakteryzuje się? Czy zawiera produkty od znanych producentów?

Gdy już poznamy odpowiedzi na te pytania, to mamy pewnego rodzaju szkielet, który możesz zacząć wypełniać już treścią.

Co w opisach kategorii jest najważniejsze?

Na pewno jest to sama persona. Musimy wiedzieć kim jest nasz klient. Nakreślenie profilu naszego potencjalnego klienta pomoże nam wczuć się w rolę nabywcy produktu. Na jego miejscu powinniśmy się postawić i zastanowić co by go interesowało. Opisy kategorii to krótkie przedstawienie oferty. Kolejna kwestia to słowa kluczowe. Jest to istny wabik na boty. To właśnie boty poinformują algorytm o czym jest dana podstrona i strona. Warto stosować odmiany, a poza tym także synonimy fraz kluczowych dla konkretnej kategorii.

opisy kategorii

Zrozumiałe opisy kategorii

Opisy kategorii muszą być zrozumiały. W żadnym wypadku nie stosujmy bełkotu. Opisy muszą być konkretne. Poza prezentacją kategorii warto się skupić na samym języku korzyści. Innymi słowy powinniśmy naszkicować to wszystko co potencjalny klient zyska nabywając akurat te, a nie jakieś innego produkty.

Na sam koniec warto dodać, że opis powinien być długi odpowiednio. Średnio podaje się, że opis kategorii powinien zawierać między 2000 – 3000 znaków. Dla niektórych może to być trudne do zrobienia, ale proszę mi wierzyć, że naprawdę się da. Z czasem nabierzemy wprawy i będzie nam to szło bardzo gładko.

Skaner – digitalizacja nowej ery

0
Skaner

Bez wątpienia żyjemy w czasach wirtualnego przetwarzania i zapisywania informacji. Najpierw jednak trzeba je pozyskać. I tutaj niezbędnikiem w domu i w biurze jest skaner. To nie tylko dodatek w urządzeniu wielofunkcyjnym, ale niezastąpione urządzenie eksportujące zdjęcia, ilustracje i teksty  na twój komputer, co z kolei pozwoli w szybki i łatwy sposób odnaleźć online potrzebne w danym momencie dane. Które z nich są nieocenioną pomocą w pracy zdalnej czy biurowej?

  1. Nowoczesna digitalizacja
  2. Skaner kompaktowy 
  3. Kamera skanująca i skaner 3D 

Nowoczesna digitalizacja 

Zamiana na odpowiednik cyfrowy obrazów i danych z pewnością zaoszczędzi twój czas i wysiłek, a w dobie pandemii skaner może okazać się niezbędnym urządzeniem. Nie tylko eksportujesz dane z kartki, ale też możesz je modyfikować. Nie potrzebujesz nawet kabla zasilaniaa dzięki wbudowanym funkcjom wi-fi możesz przesyłać informacje nawet na swojego smartfona. Ważny jest jednak wybór wysokiej jakości urządzenia, które pozwoli zachować odpowiednią kolorystykę i rozdzielczość, a przy tym jest dostosowany do twoich oczekiwań. 

Skaner kompaktowy 

Skaner, który nie tylko eksportuje treści z kartek, ale i różnej grubości formatu dokumenty jest nieoceniony w wielu rodzajach pracy biurowej. Szybko, sprawnie i dokładnie, to jest to czego wymagasz od takiego urządzenia. Szczególnie przydatny do skanowania paragonów, wizytówek, czy plastikowych kart. Dołóż do tego małą obudowę i wyjątkowo smukłe wzornictwo, możliwość skanowania bez rozgrzewki już w półtorej sekundy, a wymarzony skaner mobilny jest w twoim zasięgu ręki. Możesz go zabrać nawet w podróż, a dzięki oprogramowaniu do obróbki dokumentów i grafiki typu możesz automatycznie eksportować zapisane dane. Wygoda i pełen profesjonalizm gdziekolwiek jesteś. 

Kamera skanująca i skaner 3D 

Skaner z kamerą skanującą to wyjątkowy komfort przy skanowaniu grubych dokumentów czy kartek z segregatora. Wystarczy położyć książkę pod kamerą, otworzyć i przytrzymać krawędzie palcami. Urządzenie posiada funkcję  automatycznego spłaszczania podczas rozpoznawania tekstu i usuwana palców z obrazu. Odczytany plik dzięki oprogramowaniu integruje mechanizm OCR, który konwertuje zeskanowane dane do formatu PDF , wystarczy przerzucić stronę.  Szczegółowe parametry zależą oczywiście od modelu skanera. 

Z kolei skaner 3D przeznaczony jest do profesjonalnych zastosowań, jak chociażby w inżynierii odwrotnej do projektowania produktu czy zachowania dziedzictwa kulturowego. Na rynku mamy już bogatą  ofertą nowoczesnych skanerów 3D, które już w ciągu minuty przechwytują niewielki obiekt pod kątem 360 stopni. 

Rzeczywiście, obecnie skanery nie tylko ułatwiają naszą pracę ale też otwierają nowe możliwości. 

Jak wygląda praca petsittera? 

0
pies

Jest to praca dla osób, które kochają zwierzęta. W ten sposób mogą oni pozostać z nimi w ciągłym kontakcie i dodatkowo łączy się to z pracą zarobkową. W końcu kto nie chciałby dostawać pieniędzy w zamian za głaskanie, wyprowadzenie oraz zabawy z pupilami. Tak, istnieje taki zawód i nie musimy pośród jej żadnego specjalistycznego wykształcenia, aby się go podjąć. Jak wygląda praca na takim stanowisku? Kto korzysta z usług petsittera? Przekonajmy się!

Przeczytaj też: https://www.zawody.pl/praca-petsittera/

Co należy do obowiązków petsittera?

Jest to osoba zajmująca się opieką nad zwierzętami. Nazwa nie każdego kieruje od razu na ten trop. Pochodzi ona z języka angielskiego gdzie „pet” oznacza zwierzątko, natomiast „sitter” to opiekunka. Zawód plan wydaje się bardzo nieprawdopodobny, ale naprawdę istnieje i poza granicami naszego kraju jest bardzo popularny, ale też dobrze płatne. Jak sprawa ma się w naszym kraju? Choć ogłoszeń o pracę Jest niewiele, wciąż możemy odnaleźć coś dla siebie. Czasami zdarza się że sąsiedzi chcą wyjechać na kilka dni na wakacje, ale niestety nie mają u kogo zostawić zwierzaka. Tutaj możesz wyjść z inicjatywą i spróbować swoich sił w takim zawodzie.

Kto korzysta z takich usług?

Korzystając z nich przede wszystkim osoby, których zwierzaki niekoniecznie są w stu procentach grzeczne oraz samodzielnie zostają w mieszkaniu. Chodzi tutaj raczej zwierzaki, które cierpią na lek separacyjny, dni w momencie kiedy właściciel zamknie z sobą drzwi oraz wyruszy do pracy, zaczynają być, czekać piszczeć idę malować mieszkanie. Nie ma treningów czy szczerych chęci, naprawdę tylko znikoma część z nich po mnie zwalczyć tym traumy. Wówczas z pomocą przychodzi petsitter. Pozostaje on z pieskiem, kiedy właściciel idzie do pracy i po prostu zajmuje się zwierzaczkiem. Nie jest to jednak odpowiednie na dłuższą metę, ponieważ piesek przebiegnie do tego, że ktoś z nim jest i każda sekunda spędzona samodzielnie będzie dla niego utrapieniem.

Zobacz też: http://www.cwanywilk.pl/petsitter-jak-nim-zostac/

Jak w prosty sposób zmienić wygląd telefonu?

0
Jak w prosty sposób zmienić wygląd telefonu

Większość dostępnych na rynku smartfonów, zwłaszcza modele ze średniej półki cenowej, w znaczący sposób nie różnią się od siebie. Oczywiście wprawne oko dostrzeże drobne detale, które różnicują smartfony, ale z daleka każdy wygląda niemal identycznie. Sprawdzonym sposobem na modyfikację oryginalnego wyglądu urządzenia jest zakup kolorowego etui, na przykład jego taniej wersji wykonanej z przyjemnego w dotyku tworzywa TPU i pokrycie go kolorowym nadrukiem.

Kolorowe i transparentne obudowy na telefony

W sprzedaży znajdziemy mnóstwo wersji dopasowanych pokrowców wyprodukowanych z różnych materiałów. Największą popularnością cieszą się oczywiście ich najtańsze modele wykonane z tworzyw sztucznych, takich jak TPU. Dużą zaletą tego typu materiału jest możliwość jego łatwego barwienia, w związku z czym takie obudowy dostępne są w dużej różnorodności wersji kolorystycznych. Co ciekawe, gładką powierzchnię etui z tworzyw sztucznych można również w prosty sposób pokrywać atrakcyjnymi nadrukami. Interesującą opcją jest m.in. możliwość wykonania nadruku z prywatnego zdjęcia, dzięki czemu tego typu gadżet zyskuje niezwykle osobisty charakter. Użytkownicy, którzy nie chcą zbyt mocno ingerować w zewnętrzny wygląd smartfona, mogą oczywiście sięgnąć po nakładkę przezroczystą. Taka transparentna obudowa nie zmieni wyglądu urządzenia, ale zabezpieczy go przed rysami i zminimalizuje ryzyko innych uszkodzeń.

Różnorodne motywy graficzne

Jeśli zakup kolorowej wersji etui na telefon to dla Ciebie zbyt mało, możesz zadecydować się na wybór modelu z nadrukiem. Dzięki nowoczesnym technologiom poligraficznym, tworzenie szczegółowych, bajecznie kolorowych nadruków na gładkich powierzchniach takich materiałów syntetycznych jak TPU, jest bardzo łatwe. Duża różnorodność dostępnych motywów graficznych zapewnia możliwość wyboru pokrowca w tematyce preferowanej przez każdego użytkownika telefonu. Jego powierzchnię mogą zdobić motywy motoryzacyjne, przyrodnicze, kosmiczne, humorystyczne i wiele innych. Istnieje również możliwość wykonania wspomnianego już wcześniej nadruku z dowolnego rodzaju fotografii w formacie cyfrowym.

Inwestycja w barwne, najlepiej ozdobione efektownym nadrukiem, ewentualnie uzupełnione zabawnym napisem elastyczne etui na telefon to najprostszy i jednocześnie najtańszy sposób na modyfikację wyglądu urządzenia i dopasowanie go do indywidualnych upodobań każdego użytkownika. Co warte podkreślenia, tego typu akcesoria do telefonów znacząco wpływają również na bezpieczeństwo i komfort codziennego użytkowania smartfona.

Jaki tani i dobry hosting wybrać dla bloga, sklepu internetowego lub strony internetowej?

0
hosting

Hosting jest bardzo ważnym elementem funkcjonowania firmy czy osoby prowadzącej sklep internetowy, blog czy swoją stronę internetową. Jest to specjalny komputer działający niestrudzenie przez całą dobę, w miejscu do tego przeznaczonym o nazwie datacenter. Ma on dostęp do wielu łącz operatorskich, monitoringu, zaawansowanego systemu chłodzenia oraz awaryjnego zasilania.

Na co zwrócić uwagę wybierając hosting?

1. Typ serwera

Do wyboru jest parę rozwiązań, wszystko zależy od rodzaju prowadzonej strony i aktualnemu ruchu na niej.

2. Jakość hostingu

Dostawca powinien przede wszystkim stosować nowoczesne procesory serwerowe oraz dyski SSD, najlepsze będą szybkie dyski SSD-NvME.

3. Aktualne oprogramowanie serwerowe

Usługodawca musi posiadać najnowsze dostępne oprogramowanie serwerowe.

4. Backup

Jest to kopia zapasowa wszelkich plików i bazy danych. Musi być przeprowadzany chociaż raz dziennie i przechowywany przez hostingodawcę przez minimum dwa tygodnie.

5. Support

Bardzo ważne jest wsparcie osób pracujących u hostingodawcy. Dobrze, jeśli dostępna jest infolinia, skrzynka do zgłoszeń i livechat, umożliwiający szybki kontakt w razie jakichkolwiek problemów.

6. Certyfikat SSL

W przypadku prowadzenia sklepu internetowego konieczne jest posiadania tego certyfikatu. Hostingodawca musi go dostarczyć, dobrze, jeśli ma to w swojej ofercie bez dodatkowych opłat.

7. Doświadczenie posiadane przez administratorów hostingu

Zatrudnieni przez hostingodawcę pracownicy muszą mieć odpowiednie doświadczenie i cenną wiedzę, która pomoże rozwiązać wszelkie problemy i przyspieszyć działanie strony.

Jakie są rodzaje hostingów?

1. Hosting współdzielony

Jak czytamy na stronie host-ranking.pl – w tym rodzaju hostingu klient otrzymuje daną ilość miejsca na dysku serwera, nakładane są na niego również pewne ograniczenia (liczba procesorów i ilość GB pamięci RAM, którą może wykorzystać). W tego rodzaju serwerze współdzielonym może znaleźć się na przykład 500 użytkowników, a usługodawca musi im zapewnić optymalną wydajność. To rozwiązanie jest polecane zwłaszcza dla początkujących użytkowników. Hosting współdzielony to koszt 150-200 złotych na rok.

2. Virtual Private Server (VPS)

Bardziej rozwinięta usługa serwerowa, udostępniająca o wiele więcej możliwości, aniżeli w przypadku hostingu współdzielonego. Można tutaj skorzystać z zaawansowanych aplikacji i skonfigurować maszynę pod swoje preferencje. Hostingodawca zapewnia daną moc obliczeniową oraz przydziela ilość RAM i liczbę rdzeni procesora, a także pojemność dysku. Jeśli dojdzie do awarii sprzętowej w serwerze fizycznym, na którym znajduje się VPS, usługi przestają działać. Serwer VPS to koszt około 1500 złotych na rok.

3. Serwer dedykowany

Zaawansowana usługa serwerowa, w której można dostosować z ilu rdzeniu czy też ile GB pamięci RAM okaże się potrzebne do prowadzenia strony internetowej. Rozwiązanie to pozwala więc na samodzielne dobranie wszelkich parametrów. Do dyspozycji jest cła maszyna fizyczna. Koszt takiej usługi zaczyna się od 2 tysięcy na rok.

4. Cloud Serwer

Serwer wirtualny funkcjonujący w grupie maszyn polecany zwłaszcza sklepom internetowym. Serwer udostępnia określone zasoby do wykorzystania, zasoby te są sklasyfikowane. Jest to technologia zaawansowana, którą powinni zarządzać specjaliści. Za serwer Cloud należy zapłacić od ok. 2 tysięcy złotych w skali roku. Więcej informacji przeczytasz w artykule o hostingu w chmurze.

Na co zwrócić uwagę wybierając firmę hostingową?

Usługodawca powinien mieć przede wszystkim własne serwery w serwerowni, wówczas będzie on miał wpływ na działanie maszyn, a w razie jakichkolwiek awarii, będzie w stanie je szybko naprawić. Oprócz tego powinien mieć doświadczenie potwierdzone przez ukazane portfolio. Dobrze, jeśli był dostawcą dla sklepów internetowych o podobnej wielkości czy innych projektów. Jak czytamy na wikipedia – Usługodawca nie powinien być również jednoosobową działalnością gospodarczą. Dobrze również, jeśli ma wiele zadowolonych klientów, z którymi opiniami można się zapoznać.

W naszym kraju funkcjonuje wiele firm oferujących te usługi, ciężko jest więc wybrać najlepszego usługodawcę. Wybierając hosting, należy przyjrzeć się wszystkim ważnym parametrom, biorąc pod uwagę również cenę adekwatną do jakości usług. Parametry techniczne powinny pozwalać na szybkie ładowanie się strony

Integracje dla Opencart

0
Integracje dla Opencart

Opencart jest nowoczesnym systemem zarządzania sklepem internetowym. Coraz więcej firm decyduje się na rozszerzenie funkcjonalności programu, co uzyskać można dzięki integracjom dla Opencart. Dlaczego warto skorzystać z integracji? Czym się cechuje to narzędzie?

Funkcjonalny zestaw integracyjny

Każda z firm na co dzień zajmuje się wieloma zadaniami – od sprzedaży i magazynowania, po utrzymywanie kontaktów z klientem. Jednakże jeśli pragniemy się ciągle rozwijać, powinniśmy rozważyć wprowadzenie integracji w każdym swoim dziale, jak i w programie Opencart.

Zazwyczaj przedsiębiorca wybiera jeden program komputerowy, z którego korzysta cała firma, ale nie zapominajmy o tym, że dodatkowe integracje są równie potrzebne. Korzystanie z dodatkowych funkcjonalności nie tylko usprawni procesy w naszej firmie, lecz także pozwoli zaoszczędzić nasz cenny czas. Dodatkowo zyskamy możliwość kontrolowania każdego aspektu działalności gospodarczej za pomocą sprawnego programu.

Integracje Opencart

Okazuje się, że stawiając na integracje dla Opencart, możemy zakupić cały pakiet lub pojedynczą funkcję. Bardziej ekonomicznym rozwiązaniem jest oczywiście postawienie na zakup pakietu integracji, który da nam szereg funkcjonalności. Pojedyncze wtyczki możemy w każdym momencie dokupować. W tym przypadku koszt pojedynczych wtyczek oscyluje w granicach 50 złotych. Korzystając z wielu dodatkowych funkcji, możemy cały czas reagować na zmiany na rynku, a tym samym ciągle się rozwijać w wielu kierunkach.

Jakość to podstawa

Wybierając integracje dla Opencart pamiętajmy o tym, że dobra jakość to podstawa. Pozwala bowiem zapobiec usterkom i innym problemom w przyszłości, a pomoc doradców w procesie zakupu jest dodatkowych atutem. Integracje dla Opencart możemy testować przez 14 dni całkowicie za darmo, co pozwoli zapoznać się z przydatnymi narzędziami i zdecydować o tym, czy warto z nich skorzystać w firmie.

Dają one wiele nowych możliwości i pozwalają sprawnie wykonywać obowiązki, co jest doskonałym zapewnieniem najlepszej jakości usługi. Menedżerowie mogą kontrolować każde działanie w firmie, jak również ustalić priorytety, którymi należy się kierować w dalszym rozwoju. Co ciekawe, im  więcej integracji dobierzemy do Opencart, tym lepszy uzyskamy obraz działania całego przedsiębiorstwa.

Skorzystanie z podłączenia kolejnych źródeł danych w firmie pozwoli sprawnie zautomatyzować procesy gromadzenia informacji, co dodatkowo upłynni działanie przedsiębiorstwa. Warto zatem postawić na takie integracje, które będą funkcjonalne zarówno teraz, jak i w czasie przyszłym. Dzięki nim menedżerowie skupią się na tym, co najważniejsze, a rozszerzenia w działaniu Opencart stanowić będą znaczne usprawnienie działania każdego dnia. Integracje dla Opencart cechują się oszczędnością zarówno czasu, jak i kosztów. Te nowoczesne rozwiązania pozwalają sprawnie zarządzać firmą oraz ułatwiają codzienne obowiązki. Najbardziej ekonomicznym rozwiązaniem jest postawienie na pakiety integracyjne, które posiadają kilka dodatkowych rozszerzeń programu Opencart.

Źródło: https://sellintegro.pl/52-opencart 

Czy na zawarciu kontraktu CFD rzeczywiście można zyskać?

0
cfd

Zastanawiasz się czy zawarcie CFD będzie dobrym posunięciem? Przyjrzyjmy się z bliska tym kontraktom i zastanówmy nad płynącymi z nich ewentualnymi korzyściami.

ZOBACZ TEŻ

Co powinno się znaleźć w dobrym biznesplanie?

Co powinno się znaleźć w dobrym biznesplanie?

Co powinno się znaleźć w dobrym biznesplanie? Co powinno się znaleźć w dobrym biznesplanie? Tworzenie biznesplanu jest kluczowym krokiem dla każdego przedsiębiorcy. To dokument, który pomaga...
Kto przeprowadza audyt energetyczny?

Kto przeprowadza audyt energetyczny?

Co to znaczy LMS?