Jakie narzędzia SEO są najlepsze do wyszukiwania słów kluczowych

SEO to jeden ze sposobów na zaistnienie firmy w Internecie. Pozwala na wywindowanie danej strony w wynikach wyszukiwania, w związku z czym staje się ona bardziej popularna i zyskuje nowych odbiorców. Istnieje wiele narzędzi, które służą do wyszukiwania słów kluczowych potrzebnych do pozycjonowania oraz do kampanii AdWords. Poprzez wykorzystanie odpowiednich narzędzi do researchu kluczowych słów możliwe jest wybranie najkorzystniejszej frazy pod SEO oraz wykluczenie tych zapytań, które w płatnych kampaniach reklamowych nie będą konwertować. W tym artykule zaprezentujemy Ci darmowe narzędzia do wyszukiwania słów kluczowych i po krótce opiszemy każde z nich.

Ważną kwestią jest zależność między słowami kluczowymi a celami biznesowymi. Jeżeli niewłaściwie dobierzemy frazy pod SEO to może dojść do przepalenia budżetu oraz do tego, iż nie zrealizujemy swoich celów biznesowych. Tak więc dobranie słów kluczowych skutkuje sukcesem bądź porażką strategii SEO.

Pierwszym narzędziem, które wykorzystuje się do robienia keyword researchu jest tak zwany planner słów kluczowych, czyli Google Keyword Planner. Jest to narzędzie Google, które pozwala na sprawdzenie takich danych, jak np. średnia miesięczna liczbę wyszukiwań określonej frazy w wyszukiwarce, sezonowość czy koszt kliknięcia w reklamę.

Innym przykładem omawianego narzędzia jest KeywordTool, który dostępny jest online i służy do wyszukiwania fraz z długiej listy dla różnych języków. Narzędzie to ma za zadanie pobierać dane o sugerowanych słowach kluczowych i prezentować je we własnym panelu.

Trzecim narzędzie jest Ubersuggest, również dostępne online. Działa ono podobnie jak Keyword Tool, aczkolwiek różni się od niego tym, iż w inny sposób pobiera frazy kluczowe i prezentuje zapytania w interfejsie w sposób alfabetyczny. Więcej na temat wykorzystania narzędzia w poradniku.

Warto także pracować przy pomocy Google Trends. Narzędzie to weryfikuje popularność określonych wyszukiwanych zapytań według ujęcia czasowego, kraju, podregionu, a nawet miasta. Ponadto aplikacja ma możliwość prezentowania powiązanych słów kluczowych do wyszukiwanego hasła. Dzięki temu narzędziu możemy z łatwością określić pomysł na biznes..

Równie ciekawym sposobem na wyszukiwanie słów kluczowych jest Answer The Public. Narzędzie to pozwala wykrywać pytania wpisywane przez Internautów w wyszukiwarce Google. Poza tym Answer The Public prezentuje też wizualizacje i listy słów kluczowych, wykorzystywane często w content marketingu.

Ostatnim prezentowanym narzędziem, które jest użyteczne podczas wyszukiwania fraz pod SEO jest Google Search Console. Jest to metoda analityki wyszukiwania, który daje możliwość znalezienia niemalże tysiąca unikatowych słów kluczowych oraz sprawdzenia, jaka jest ich widoczność w obrębie wyszukiwarki Google.

Wszystkie te narzędzia analityczne są bardzo przydatne w prowadzeniu własnego biznesu internetowego i w ogromnym stopniu wpływają na rozwój strony internetowej. Bez dopasowania słów kluczowych nie jest możliwe zaistnienie w sieci, dlatego warto dostosować swoją stronę pod tym kątem, by potem cieszyć się efektami.

Tekst przy współpracy z https://carted.pl/.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here