Zalety wizytówki Google Moja Firma

0
458

Jeszcze kilka lat temu prawie każda szanująca się firma posiadała papierową wizytówkę. Były podane na niej najważniejsze informacje kontaktowe i kilka zdań o firmie, lub pracowniku, który ją wręczał. Dziś wizytówki bynajmniej nie wyszły z użytku, ale przeniosły się do internetu. Tak właśnie działa wizytówka Google Moja Firma. Jest to następca papierowego przodka, jednak trochę bardziej zaawansowany. Jakie są zalety wizytówki Google Moja Firma?

Google Moja Firma – co to jest?

Google Moja Firma jest elektroniczną wizytówką, która wyświetla się w wyszukiwarce. Zawiera najważniejsze informacje o danej firmie, np. numer kontaktowy, godziny otwarcia, adres siedziby, jeśli posiada oddział stacjonarny, a nawet oferowane produkty. Wszystkie te informacje ułatwiają klientowi kontakt z twoją firmą. Ma podane je w jednym miejscu, nie musi szukać, zgadywać i się zastanawiać. Dodatkową opcją Google Moja Firma jest włączenie opcji komentowania i dodawania ocen. To z kolei jest świetnym kanałem komunikacyjnym z klientem. Dzięki temu możemy dostać informację zwrotną na temat naszych usług i produktów. W przypadku oferowania wysokiej jakości serwisu możemy uzyskać wysokie oceny, które przyciągną też potencjalnych nowych klientów.

Prowadzenie Google Moja Firma pozwala na zaistnienie w sieci. Tym sposobem Google pomaga w szybkim znalezieniu twojej firmy w wyszukiwarce. Dlaczego jest to ważne? Ponieważ badania pokazują, że ponad 98% wszystkich wyszukiwań w polskiej części Internetu dokonywanych jest właśnie w wyszukiwarce Google. Brak wizytówki powoduje, że oddajesz pole konkurencji walkowerem.

Zalety wizytówki Google Moja Firma

Prowadzenie Google Moja Firma https://efectownia.pl/prowadzenie-google-moja-firma/ to podstawa budowania wizerunku w sieci. Dzięki wizytówce możesz zdobywać nie tylko zainteresowanie, ale także zaufanie nowych klientów (tych starych z resztą też). Pamiętaj jednak, by aktualizować swoją wizytówkę i dbać o to, żeby zawierała poprawne dane. Dobrze zbudowana wizytówka Google Moja Firma pozwoli ci dotrzeć do większej ilości klientów, co przełoży się na realne zyski. Co powinna zawierać wizytówka? Oprócz podstawowych danych, takich jak adres firmy, telefon kontaktowy i godziny otwarcia warto jest określić zakres działania biznesu. Dzięki temu potencjalni klienci szukający usług z zakresu twojej branży łatwiej odnajdą twoją stronę. Po drugie dodaj zdjęcia. Fotografie mogą pokazywać produkty, które oferujesz, usługi lub pracowników. Nie zapomnij też o zachęceniu klientów do pozostawienia po sobie opinii. Jest to najlepsze źródło do uzyskania feedbacku.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here